Khamis, 19 Januari 2012

MAKAN AIR YEM

malam tadi balik kerja tersangatlah lambat
ada beberapa hal yang perlu diuruskan segera
sampai umah dah jam 10 lebeh
penat, letih dan sakit kepala
nasib baik bamlom dah sedia tersengeh menunggu kat grill
dah lama tunggu mami dedi agaknye
pastu teh( adik saya) tunjuk gambar dia balun eskerim cornerto sebatang tu sorang2
terkejut besarlah mommy,

kemain sukee lagi ko ye nak makan eskerim,
kalau ngan mommy janganlah kau mimpi nak makan eskerim
memang tak dapek yoooo,
dah kenyang tu, teh dia cakap berguling kat depan pintu terus tido
haishhh, 


dan ni lah tehnya..

single but not available
seoronok dia ada sekejap nih, balik je umah dah kemas dan masak pon dah siap
mommy tinggal balik, mandi, dan makan sajork
syorgaaaaaaa
ok bai
selamat bercuti!

4 ulasan:

Ummu Muhammad berkata...

BAMLOM DAH BESARRR!! ceptnye mase berlalu..bile mau adikk??

wahida berkata...

eh, bamlom ke tu nok? besor panjang dah dia tu..lain dah muka dia...nampak dah besar sgt!!

Ummi Alesya Sofea berkata...

hehe..bestnyer dpt mkn aiskrim.

Ummi Alesya Sofea berkata...

hehe..bestnyer dpt mkn aiskrim.