Jumaat, 16 Disember 2011

MENEMAN BUJANG KECIK BERSANTAI

peristiwa adalah ahad lepas,
tapi nak bertemu ahad baru nak update, 
malas piang... haha, tak malas sibuk jerr...
ahad hari tu memang tak kemana
keluar belanja lauk kat kipmart masai jap pastu balik
petang tu bawak sikecik ni ke padang bola,
tengok abang2 main bola, dan kakak2 kayuh basikal..

suke nau dia bila bawak dia jalan2 macam tu
tak lama pun kat tepi padang tu,
sebab nak gi ziarah maklong pulak
lama jugak kat sana, 6.30 balik, 

malam tu lepas isyak ke majlis tahlil kejap 
lepas tu balik tidooo...
esok tak tahu apa program lagi!!

oh ya, pesta layang2 dah nak setat
tahun ni mesti kena bawak bamlom kesana..... heheeee

2 ulasan:

ummu muhammad berkata...

bile pesta tu? dulu bace kat blog nina...

p/s: danial dah nak dapat adik..bamlom ble lagi? heheh

myamyza berkata...

umm, rasa dalam bulan ni jugak la, 20lebih nanti.. datang sini ibu muhammad, boleh berukhuwah fillah.. hehe, nanti kite masak sedap2 utk ummu muhammad... insyaallah.