Sabtu, 17 Disember 2011

RISAU!!

 babysitter bamlom nak bawak dia ke ulu tiram petang ni
harap bamlom baik2 sahaja, 
semoga Allah selalu melindungi bamlom dari apa juga bala dan bencana
semoga bamlom selalu menjaga kelakuan,
semoga selalu menjadi anak yang soleh lagi menyenangkan!!
mommy rindu bamlom, jangan balik lambat2....
mommy didi risau.....

miss him dem maccccc


6 ulasan:

Ummi Iman berkata...

belum bersedia lagi bagi orang lain bawa Iman. Risau sangat kalau jadi apa-apa. Lagipun tak sanggup berpisah dengan dia

ummu muhammad berkata...

mesti bamlom ni tak takut orng..muhammad ni pilih orang..balik ganu die nak poksu dgn along amir die je..puan sume die takmoh hadoii!

myamyza berkata...

@ummu iman... kalau kita tak kerja pun mesti tak bagi orang lain bawak, tapi dah kerja, relakan sajalah!! huhu

myamyza berkata...

@ibu muhammad, memang dia tak takot orang, sape2 hulur tangan laju je dia nak berdokong.. tak kenal pon dia nak jugak!! haih..

Makbed berkata...

ok je tu....hehe..

Ummu Ukasyah berkata...

seronoknya anak tak takut orang..

ummi tag ya:

http://www.mamafaiz.com/2011/12/giveaway-dari-mamafaizcom.html