Ahad, 25 Disember 2011

ANGIN DALAM BADAN!

badan saya ni sebelum ni banyak benarlah anginnya
bila dah ada angin tu, badan mula lemau, tak bermaya mulalah terasa mual, loya, 
pastuh nak sendawa kuat2 sampai muntah kadang2...baru lega sikit
kadangkala selalu juga kene pedih ulu hati,,
mengonggoi la sakitnya,
en harry paling2 pun seminggu sekali kene paksa urut badan saya
bila dah sendawa dan muntah ok lah, tapi minggu depan datang lagi
dah jenuh juga berubat kat kampung,
asal ada peluang je carik tukang urut yang buleh settlekan masalah angin ni
tapi paling lama tahan pun 2 bulan
lepas tu datang lagi..
adoyaiiiiii

angin dalam badan ni terjadi bila
kite tak menjaga kesihatan dengan betul
contohnya, bukak kipas kuat2/ aircond
tapi kalau tak bukak kipas kang panas pulak
pastu mandi lewat2 malam
saya memang selalu mandi lewat
balik kerja dah pukul 10, kemas masak layan anak semua
kul 11.30 baru siap, masa tu lah baru mandi,
tak pernah nak mandi awal kecuali hari cuti
mana tak berkumpul angin banyak2 dalam badan tu kan??
 
 
tapi
tapi
tapi

seminggu dua ni semenjak pakai korset
Premium Beautiful, (PB) angin dalam badan saya dah kurang
masa hari mula2 pakai pun dia dah buangkan angin,
sendawa tak berhenti masa tuh
pastu asek nak buang angin je
esok esoknya tuh saya tekan2 urat kat belakang bahu ni
dah tak bergumpal dah
biasa kalau tekan kat situ otometik terus sendawa, angin duk bermesra kat situ
tapi dah takde lagi dah
perut pun dah lembik, dah kurang buncit juga
hehe, syukur sangat diperkenalkan dengan PB neh
70 % untuk kesihatan dan 30% untuk kecantikan
superbrands product pulak tu...
kene sihat dulu baru datang cantik kan???

sooooo
 
JIKA ANDA BERMINAT NAK TAHU LEBIH LANJUT, EMAILKAN KE lamporzweet@ yahoo.com/SMS 014-7762838.TANYA SAJA PUN BOLEH, INSYAALLAH AKAN DIJAWAB SEGALA KEMUSYKILAN KORANG
 
terima kasih.







5 ulasan:

Zefa NorAsmara berkata...

Alhamdulillah.. makin rancak strategi dan usaha biz myza ni. Seiring pula dgn kesihatan yg semakin baik. Semoga berjaya myza.. :D

So Shy Lady berkata...

wah klua smua angin ye..tringin juga nk smbar PB tp bajet tde huhu...

myamyza berkata...

@KAK ZEFA, TERIMA KASIH KAK, MEMANG BERBALOI2 PAKAI PB NI.. HEHE..

myamyza berkata...

@SO SHY LADY
IYE MEMANG KELUAR ANGIN, NAK RESULT MAHAL KENA MELABUR SIKIT LA..HEHE

wahida berkata...

wah....baik punya promosi ni nok...