Rabu, 12 Oktober 2011

terkena.. hahahaha

ingat balik kisah malam tadi nak tercabut usus gelak berdekah2..
muahahahahahahahaha
malam tadi masak jemput2 ikan bilis
dah lama tak makan kan
bamlom pun bersungguh, habis 2 bijik dia makan!!
saya ni kalau buat jemput2 mesti nak makan dengan sos yang saya buat sendiri
alah campak2 je lada cili, bawang putih bakar ngan gula melaka..
kalau pekena yang ni sos kat kedai tu memang bolayan la,
dengan en harry sekali melekat..
kisah sos ni la yang buat berdekah..hahhahahaha

malam tadi bukak tv indon tengok cerita get married yang nirina zubir berlakon tu
kusyuk la dia tengok sambil makan jemput2 cicah ngan sos
mata memang langsung tak alih dari tv tu, 
tangan je bergerak menggagau jemput2 dan cicah ngan sos
amik jemput2 cicah ngan sos lagi,
lepas tu sos pun dah nak habis la,
saya pun angkat pinggan sos nak amik lagi sambil mate tengok tv jugak
tibe2 en harry terus genyeh2kan jemput2 dia kat lantai
dekat 2-3 kali jugak la
saya nampak terus berdekah nak rak
bamlom pon join same..
baru dia tengok saya dah angkat piring sos
yang kelakarnya, dia masuk mulut jugak yang dia cicah lantai tu!!
muke merah pink malu.. hahahahhahaha
pastu dia salahkan saya kate selalu nak kenakan dia
padahal diri sendiri yang tak peka
hahahahahahaha
kalau ingat balik memang kelakar gila lah
 
pastu saya nganjing2kan dia sambil pura2 genyeh2kan  jejemput ke lantai
muke dia sebal jerkkk..
tu la la kali tengok tv biar berpada!


2 ulasan:

RynaHakimi berkata...

khusyuk sangatlah tu kot, sampai tenyeh2 lantai..heheh..gelak sakan la myza ye..ehee.. Moral of the story, jangan makan sambil tengok tv..nanti terkena lagi..hehe ;P

ummu muhammad berkata...

haha...lawak! ;P