Selasa, 11 Oktober 2011

terkejut!!

malam tadi balik keje lepas dah siap amik bamlom semua
bini en harry yang cantek lagi cun ni(muahahahhaha)
nak makan ciken chop..
en harry sebagai suami yang  baik lagi bertanggungjawab ikutkan sajalah..
sedangkan lautan api sanggup direnangi apetah lagi setakat ciken cop kan??
hujung jari jelah.. kahkahkahkahkah
sedang enak2 menunggu ayam chop itu, 
tiba2 dapat panggilan dari kakak ila mengatakan mak(MIL) kene tahan kat wad!
di hospital kota tinggi pulak tu...
hah!! ye ke?? kenape ?kenapa? kenapa ?
semua orang tak tahu kenapa mak masuk wad, sakit ape..
ok finee balik terus siap2 nak pegi sepital

tengah dop siap2 sambil makan karipap( sempat lagi gua goreng karipap beb)
adik ijal pulak talipon kate mak dah ok dan boleh discharge dah,
mmmm, alang25 kami dah bersiap terus balik ke lok heng je lah
ikut highway 45 menit sampai..
tak payah nak susah2 pegi sepital
sampai sana dalam jam 11.30 tapi mak ayah belum sampai lagi
dalam 20 menit lepas tu baru diorang sampai
mak kene gastrik rupenye
dari pagi lagi kene tapi ditahan. tu yang merebak tu..
nasib baik takde pape
dan saya yang berfeeling menantu yang baik lagi comel ni tolong urut perut dan dada mak mertua aiii...
(kelip2 mate) konon ko lah menantu kesayangan kan???? kahkahkah..puii
en harry pulak tolong urut kaki dan belakang
abang long tolong tarik rambut dan panjat belakang(oh baiknya anak sape lah ni)
lepas tu nampak mak macam ok sikit
dah merah sikit dah mukenya dari sebelum tu
semoga Allah terus memberikan nikmat sihat kepada orang2 yang saya sayangi.. aminnn

bamlom pulak masa sampai tu tido, sekali dengar suara atok ayah dia terus bangun segar bugar
lepas tu sibuk mengejar kucing
geram betul dia oh pada sikucing2 tu
kalau tak bagi dia pegang nanti dia buat mimik geram dengan bunyi sekali
nasib baik bamlom comellll.
 
 duk tunggu peluang nak sebat sihitam.. hahahaha

kul 1.30 baru dia tido
tu pun adik ijal tolong jagakan, saya bangun nak tidokan dia je
tak kuasa mak nak menunggu bamlom yang lasak tu....
pagi ni sebelum balik pekena nasik lemak dulu kat sana
pastu gerak dalam kul 9 pagi tadi
kul 10 baru sampai kota masai, sempat beli nasi kerabu lagi
balik makan sekali lagi, mandikan bamlom dan tidokan dia
dan tidokan diri sendiri..
ok bai..




7 ulasan:

kayzie berkata...

moga mil cpt sembuh ya..

Liyana berkata...

kucing hitam tu mcm gopal sy kt kg, hahaha

myamyza berkata...

@kayzie.. terima kasih

myamyza berkata...

@liyana, ye ke?? kucing hitam kan glamor.. hahaha

ummu muhammad berkata...

alhamdulillah semue ok..bamlom memang hensemlah!

myamyza berkata...

@BAI.. orang cakap muka bamlom sekarang ikut mummy.. maknenye mommy cantek la tu.. hahaha

LYAfrina berkata...

nasib baik keadaan MIL bransur pulih.... moga keadaan dh ok skarang...


waahhh..braninyer bamlom kjar kcing hitam... he3