Jumaat, 22 Julai 2011

bamlom saya dah nak merangkak!

heheh,
maju selangkah lagi
dah buleh angkat buntut
tapi tak boleh lama, pasal buntut dia sangat berat
hahahhaha





harap bamlom cepat la buleh bejalan
kakinya lebar dan besar, 
kalau lambat juga tak tahu la
tapi duk dalam walker dah buleh berlari dah..
selalu kejar mami ke sana sini
ok last
senyuman penenang buat daddy,

dah pandai mengikut, kalau tengok saya bersiap pakai tudung
mesti dah tak nampak daddy dia,
duk kejar saya lah nak tangkap kaki
suruh amik dukung dia...takut kene tinggal.. bijak sungguh la abang long ni..

p/s: malam ni dah nak gerak balik kota, nak hantar peti ais ke rumah atok mak bamlom,
atuk ayah pun dah rindukan dia.. masuk 3 minggu dah kami tak balik!
ok, sehingga saya update lagi!


3 ulasan:

ummu muhammad berkata...

go abg long go!!

myza: sebut je cepat jalan insyaAllah cepat jalan..kite selalu cakap Muhammad pandai jalan sebelum ramadan ..alhamdulillah sebelum ramadhan dapat kaki dah ;)

ArELeEz berkata...

semoga bamlom cepat2 buleh b'jalan! chaiyok, bamlom! ;)

myamyza berkata...

@ummu muhammad, sekarang memang dah ikut cara ummu muhammad juga, cakap yang baik2 sahaja dan beri semangat untuk dia, kalau Allah izin cepatlah boleh berjalan tu..

@areleez.. tq