Jumaat, 24 Jun 2011

abang long dan danial

minggu lepas hari ape tak ingat
puan nina datang rumah nak amik wheel chair
bawak danial sekali..
memula masuk umah danial ok lagi.. 
lepas tu letaklah abang long dekat dia..
suruh kawan2.. kejap lagi dia nangis...
pastu ayah dia tanya.. sape buat,
laju je tangan dia tunjuk cik miza yang buat...
wohohoho, padahal abang long yang buat.. 
dah pandai tunjuk oo sekarang pakai jari telunjuk tuuu 


si bam lom pulak kepoci2.....
pegang tangan orang tu la, pastu jamah muke pulak...
selambe je dia tu, kalau orang tak tengok tu
entah apelah dia dia buat kat danial tu
tangan dia cepat wehhh...
bamlom x berapa kenal orang lagi sbb tu dia steady je..
cer besar sikit dan kenal orang, nak beriba aje agaknye...

diorang ni datang siap bawa steamboat bagai..
thanks ye korang bawakkan steambpat yang superb tu...
abang long makan sampai 2 biji telur puyuh, 
pastu bila dia o'ok mak aihh punya lah telur tembelang baunyeee...

pantang jumpe ape2 terus nak masuk mulut...
hari2 mommy kene menyapu sekarang...
huhuhu...

p/s.. hari ni puan nina cuti, nak bawak nenek danial pegi berubat...
kesunyian ta bleh nak bergosip.. huhuhu


3 ulasan:

ummu muhammad berkata...

pandainye danial dh pandai tunjukk ngadu..abg long teringat die buli kawan rumah pengasuh tuh...best2 awak berdue nih! mudah2an ade rezeki jumpe kite ;)

puan nina berkata...

hahahhaha..dan lg tak membantu bile ibu tergelak2 aje.. kehkehkeh

myamyza berkata...

@ummu muhammad.. amin3... mudah-mudahan...

@puannina.. yea ibunya turut menyakat anaknye.. haha