Jumaat, 29 April 2011

entri makan!

korang lunch ape tengahari tadi??
tadi kebetulan pegi bayar 
kereta kat taman air biru
dekatlah ngan pusat bandar pasir gudang
so singgah makan kat sini


ya kat sweet cafe
kat sini ayam penyet dia special dan 
sedap yang hamat ye kawan2
begini rupenyr


ayam dia rasa rempah2 macam tu
dia goreng pun tak garing sangat tak mentah sangat
ayam dia memang lembut
tapi yang paling sedap adelah sambalnye yang kawww itu
dalam set nasik tu ade ayam yang super big, sup, sambal, seketul tempe, seketul tauhu,
sehiris timun dan sehiris tomato juga sebiji limau kasturi.
harga dia RM7 je..tapi makan confem muncet perut la
sebab kenyang ye bukan sebab makan tak bayar!!
korang niiiiiii....
ade sape2 nak makan??
angkat tangan??
kalau nak datang pasir gudang .....saya belanja hokeh!!!


ni air en harry
asam boi special
pergh memang sedap nak mampuss
tak tipu punya
kalau saye tipu saya kerat lidah sendirik... (plawok plawok plawok)


ni pulak air saya
teh ais
sedapp nak rakkkkk jugak!!!
dia buat air ni ada rasa cendul sikit
pahit manis dia memang cukup la
phewwwww..
air saya memang saya bedal habis air en harry pun 1/2 saya bedal
heaavenn rasenye dapat buli air dia...
hakhakhak
minik yang kijammm...
konyang amatttt sekarang
baru ada feel nak hapdet blog
lau korang duk area pasir gudang ni boleh lah cube ye
memang tak menghampakan
kene la ngan selera saye
ngan selera korang tak tau lah pulakkk

dan pagi tadi saya masak mee goreng
inilah rupenya


suami saya bilang sedap hingga menjilat jari kaki
dia kate kalau boleh nak makan ngan  pinggan2 sekali
kahkahkah
* ok itu adelah tipu**
skip2...
korang lak lunch ape??
share lah!!
 


Tiada ulasan: