Jumaat, 29 April 2011

harus ade dalam purse saya!!

semua orang mesti ade benda penting kan??
kalau tak ada benda2 ini kite akan dapat susah
ok jom lihat ape yang penting dalam hidup saya sehari2..
yang pertama2 sekali tentulah
kad pengenalan alias i/c
kalau tak ade ini memang kene soal macam nilah
eh ko ni datang dari mane?? rakyat negare mane??
tak ade i/c tak ada pengenalan diri jom settle kat balai
ahh sudahhhhh.. masuk penjaralah kooo...
so korang pun mesti ade ini tawww
kalau takde takmo kawannnnn.. hiksss

yang kedua
lesen kenderaan alias lesen memandu
kalau tak ada ni pun mendatangkan masalah besar jugak
kalau terserempak dengan pak polisi
gigillah kaki tangan semua takot kene saman
tapi saye tak takot..saya coolll
sekarang saya ade 1 saman jpj tak settle lagi...
disebabkan saman jpj takde diskon makanye
saya takmo  bayar dulu nanti nak hidup roadtax baru saya bayar hokey!

yang ketiganya
 disebabkan saye dah berkahwin dengan sahnya
maka sekarang benda alah ini sangat penting jugak!
tak perlulah nak bawak sijil kawin gedabak tu pegi mana2 kan??
kad ni je dah cukop..haaa... ko ade??
nanti senang kalau pejabat agame nak serbu  teruss berlagak
cakap kami dah kawen
sambil buat muke berlagak tunjuk kad nikah ni!
pastu kite sue dia balik!
keh keh keh.. keji punya perangai

seterusnya
haa korang mesti tertanya2 ni kad ape??
inilah scanner kereta
untuk mengelakkan kereta kene cur....
walaupun kereta saya tu kereta murah tak berharge je.. tapi
saya pasangkan sistem keselamatam untuknye...
sebab saya sayang kamoo lah kereta!!
untuk pengetahuan korang kereta saya tu kalau tak scan memang tak boleh start!!
kene scan benda ni dulu tet tet tet
baru lah hidup keretamu ituuu

ade lagi tak ea??
oh ade tapi dah malas nak tunjuk satu2  secara pukal je lah ye

dalam tu macam2 ade...
kad bank, kad tesco, kad insuran nyawa, kad diskon, 
banyak lagi lah.. ape yang takde dalam tu adelah
-
-
-
-
-
DUIT!!!

eh ni entri pasal ape sebenarnya??
ape2 jelah!




1 ulasan:

ummu muhammad berkata...

anda ditag! http://attuffahumairah.blogspot.com/2011/04/contest-baby-daddy-moment.html

cepat!