Khamis, 24 Mac 2011

Hatiku dilukai

hiksss
hiksss
tajuk macem haremm kan
sape yang lukekan hati ko feremfuannnnn???

biase la kalau hidup suami isteri tu
kan kekadang selalu selisih faham
tadi gaduh2 jap ngan en harry
bla bla bla bla
jap agi keluar
ayang tu memang mate duitan!!
(x boleh cakap la sbb ape gaduh kannn.. rahsia2...)
aku terus SENTAPP la..

pastu aku terus cakap
memang ayang mate duitan pun
kenape??
tak boleh??
pastu terus aku sekolahkan dia
memang betullah ape orang kate
takde cinte takpe
jangan xde duit
kalau xde duit nak makan pakai ape?
nak beli baju pakai ape?
nak bayar hutang pakai ape?
pakai CINTA??
laku ke cinta koooo??
cube gi timbang kedai emas tgk 
dia nak beli tak 145 engget segram??
haaaa?? haaa???
baru la dia diam membisu seribu bahase
pastu geleng2 kepala...
aku x kisah kalau nak kate aku mate duitan
sbb duit mmg diperlukan kan...
dan tidok ler aku mintak ape yg dia x boleh bagi kat aku
aku faham
aku bukan kawen ngan menteri ke...
ngan pembesar ke....
ngan gabenor ke......
aku kawen ngan mekanik
aku sedar itu...
kalau korang ape korang rase??
terluke dan sakit hati kan bile kejujuran kau diragui...
 huhuhuhuhu
tapi aku cool je
dia kate aku kate la dia balik
ape susah..terus balas dendam kooo
tp yang aku kate tu x boleh tulis kat sini
ayatnyee memang pedas2...
hanye aku dan dia yang tau perangai masing2
kalau tulis jugak mmg mengundang bale la
kang ade org kte aku ni bini durhake kang..
hahahhaha
(bukan ko mmg durhake ke??)
hakhakhak
ampun..ampunnn...

walaupun aku ni selalu menyakitkan hati dia
dia tatap sayang jugak ngan hakuu..
kerane aku pun sayang jugak same dia..
hikhik
malu la..
larikssss


love
myza 
bini yang tak durhakee




Tiada ulasan: