Selasa, 22 Mac 2011

Gaduh manja...awwww

kejadian ini berlaku
dirumah,ketika makan
dan waktu rehat

aku:  bang hempon ayang bile nak amik?
en harry:  ingat nak amik minggu depan kalau ade duit
aku:  hah kalau ade duit eh? kalau takde?
en harry:  kalau takde nanti gaji baru abang amik lah
aku:  ape gaji?? berjanggutlah nak tunggu...janji ngan ayang nak amik mgu ni
(gaji dia 8hb okkk)
aku terus merajuk tak nak cakap
ntah ape ke hell rase sedih pulak
makan pun sambil nak ngalir je air mate jee
dia tegur2 aku langsung taknak jawab
(hell gile perangai kannnnn)hahaha

pastu keje cam biase lah
dengan keadean tak bertegur sape
jap lagi tak sampai 2 jam
en harry datang kate nak pinjam kunci kerete
nak alih kete
aku kasik la
pastu dia bagitahu berita gumbiree itu
nanti empon minggu ni abang amik
yieehaaaaa
(dalam hati je la
tak boleh tunjuk hepi lebih2...)
tektikku berjaye..
suami saye ni kan
memang tak boleh tengok saye muke masam
kalau saye nak ape2
seboleh boleh dia cube dapatkan
especially kalau pasal makan
cakap je la nak makan ape
gerenti dia iyakan je lah
kalau dia macam susah2 sikit tak nak beli ke ape
buat buat merajuk jap
pastu cakap takpe ayang beli sendiri
sambil buat muke sedih giler
confirm dia tak sampai hati punyee
pastu dapat la ape yang diinginkan itu
hikhikhik
(stress tau dapat bini cenggini)


love
bini harry yang ngengadee


Tiada ulasan: