Jumaat, 25 Mac 2011

aku dah langgar pantang ke??


hakhakhak
aku ni memang degil betullah
mak aku cakap orang lepas besalin /beranak
tak boleh minum ais selama 1 tahun
sbb benda sejuk kan
tapi aku dah bedal
teh o ais kegemaranku...yihuuuu
baru minggu ni aku stat minum ais
biase minum yang dalam peti ais tu
tp air dia x sejuk sngat la
tapi yang ni memang aku tak boleh tahan
shedaappp
hilang dahage aku selama 3 bulan..
hahahahha

pastu aku pun dah makan mee tadi

dia yang beli kasi kite makan
hakhakhakhak
juge aku dah mentekedarah char kuew tiaw,
udang, ketam,
pastu makan makanan laut lagik
huhuhu
lagi mak cakap mee, cendol, megi
tak boleh makan lagik
tapi aku makann jugak
durhakekah aku??
tak boleh tahan weyyy

lagi satu yang paling penting
mak cakap orang bersalin c-zer taboleh
makan KACANG
tak kisah la kacang apepun semua x boleh
bisa katenye
tapi aku makan jugak
hari tu makan kuah satay
kan kacang tu
tade papepunnn
haih..
mak ni selalu percaye bulat2 ape orang kate
aku tak nak percaye dulu
aku nak try dulu
kalau betul bende tu kite makan pastu jadi effect
yang bahaya
lain kali kite tak payah makan lah
betul tak tawan2??
hiksss

psss...tapi tempat belah c-zer dulu mmg ade gatal sikit2...
mungkin sbb aku makan udang agaknyee..

love
aku pemakan tegar


Tiada ulasan: