Sabtu, 26 Mac 2011

Nasi goreng oh nasi goreng

dari semalam lagik
en harry rekues nak makan nasi goreng
so memandangkan aku dah lama tak masak
aku yeskan je la
nasi goreng kacang je tuu
sambil pejam mate pun aku boleh buat(belagaknye kooo)
so pagi tadi aku kelam kibut la
masak nasi jap 
mandikan anak lelaju
pastu kedapur pulak
nak sediakn ramuan nasi goreng ni
dah siap tumbuk semua
ambik kuali hidupkan api
dah panas minyak masukkan perencah
kacau2...

tapi aku pelik la nape
la minyak ni macam tak panas jek
xpe la biarkan jap
keluar tgk anak
budak tecik dah tido dgn otometiknye..
shukeee
teros g dapur lagik
eh kenape masih gini je minyak ni
ingat api terpadam ke ape kan
pastu hidupkan gas sekali x hidup
2x tak hidup
3x tak hidup lagik
pastu try angkat balang gas
ringannnn okkkk

omaigod gas dah abis la pulakkk
teross x jadi masak
malam ni baru topup gass
so hari ni kami laki bini
makan diluar..
legaaaaa
hehe

love
mami bam lom yang ngelat..

Tiada ulasan: