Rabu, 10 Oktober 2012

TAK SUKE bilaaaaaaaa......

# tengah beratur kat mesin atm nak keluarkan duit/masukkan duit sekali orang belakang beratur rapat2 kat belakang saya, siap jenguk2 lagi tengok urusan kite.. nyampahss... sekali jenguk ok lagi, bila dah lama2 tenung memang nak makan pelempang sebijik dua tuss, w/pon saya x toleh belakang tapi saya tengok pakai ekor mate je.. kehlass kan mate ai ade ekorr.. hakhakhak... agak2 la, hormat la orang punya privacy...

# tengah drive syok2 tiba2 bas sekolah duk ikut rapat2 kat belakang kereta saya.. bas sekolah paham je lah kan, asik nak cepat je kejar tripp... pastu kalo kite lambat sikit mula la nak hon2.. ingat ko je ade honnn!!! aku pon ade laaa...POOONNNNNN PONNNN

#lori bagi hon pada saya/ kereta2 lain, bunyi dia seakan mahu pecah dada, lepas tu nasib dia la kene caci maki dengan saya.. menciksss.. kurang pahala ai.. dah lah  pahala takbanyak mana.. huhu

#berdebat pasal politik, saya memang tak minat nak berdebat parti mana best parti mana tak best, pendapat masing2 kan, kalo suke ko pangkah kalo x suke ko undi pass ehh?? 

#pegi soping, bunyi dah best tapi jadi tak suke bila nak kene kejar bamlom merentas 3 bijik kedai yang saya nak soping tuh, pastu pegi balik kedai tu barang yang berkenan tadi dah dibeli oleh orang lain... pffffff, ni semua salah bamlom!!!

#nak tido tapi orang duk buat bising, saya memang tak boleh tido dalam suasana yang bising, sedangkan malam2 en harry bukak pintu toilet je pon saya boleh terkejut,, pastu marah dia kenapa buat bising, padahal orang tu nak gi mandi! durhaka kannn...

#custemer kedai saya yang lebih pandai dalam bidang saya berbanding saya sendiri, kalo ko pandai sangat, mehla bertukar tempat!!

# boss saya marah2.. walaupon dia bukan marah saya tapi saya rasa macam dia marah ke saya juga,, pastu mulalah menggelabah bila nampak kastemer nak bayar minyak hitam, motif menggelabah?? sebab kau tu OVERRRRR!!! hahahahahaha

#en harry berjanji mahu belikan saya sesuatu, pastu mungkir janji atas alasan nak pegi memancing!! ini memang miss bini tak boleh terima.. malam ni sila tido luar ye!! hakhakhak

#period!! datang bulan ni memang saya tak selesa, sakit perut, lenguh badan, sakit kaki, sakit pinggang, semuanya sakit! tak selesa!tak selesa!tak selesa! kalo macam tu kau mengandung je sepanjang tahun baru la selesa kot.. muahahaha

#order makan lambat sampai! orang yang datang kemudian lagi cepat dapat dari saya yang dah menunggu setengah jam,, kejadahan apekah ini!! terbalikkan meja nak?? samseng nau bunyinyee, padahal kalo diorang lambat mula la sebak nak menangis,, kenapa orang2 kedai ni bagi saya lambat makan? saya lapar tahu! tak sayang saya ke? motif orang nak sayang kau? siti nurhalija kah? kahkahkahkahkahkah

#nak balik rehat naik motor, sampai sekerat jalan minyak habisssss!! en harry suke tau tak ngisi minyak motor, ok u pegi pam ai tunggu sini!(sambil libas tudung)
hahahahahahahahaha

#dah jual motor pastu pesan siap2 kat kastemer, nanti motor dah siap baru saya talipon ye! biasa dalam 3 hari la, tapi diorang ni ada sesetengahnya, besoknya dah talipon bila motor nak keluar, bukan sekali tapi pat ratus nambelas kali talipon,, malas nak layan!tapi dah kastemer layankan jugelah walaupon dalam hati menyumpah2.. mulut kene sinyum beb!

eh banyak naulah aku tak suke macam bagus2 je...suke hati la kan
tunggu entri apa yang aku suke pulak ye, mesti 16pages x cukup taip..
hahahahahahaha



Tiada ulasan: