Isnin, 29 Oktober 2012

BELIAU NAJISKAN SAYA!!!!

uwaaaaaaaaaaaa
saya pakai baju kurung yang cantik dan mahal tau hari ni
jarang2 pakai baju tu sebab sayang
petang tadi saya ribakanlah beliau,
yelah sebab beliau takde ibu kan, kesian kurang kasih sayang
badan pon kurus dan kecik aje...
saya belai dan sayang dia, gosok kepala dia, bagi dia tido atas peha saya
tapi apa balasan dia pada saya???
beliau berakkan kain kurung cantik saya habis satu badan saya bau busuk.. uwaaaaaaa

naseb baik la awak comel dan tak berdaya
nasib baik la kakak sayang awak
nasib baik la awak kecil lagi!!! kalau tak kakak takmo sayang awak... huhu
stray cat yang encik tauke pungut, mak dia dan adik beradik dia dah bagi pada orang
dia pon dah bagi pada orang juga, tapi orang yang ambil dia tu buang balik
kenapalah kau ambik kalau tak nak bela?tak nak sayang dia dan nak buang dia??
takpe lah, kat kedai ni kami semua pencinta kucing, nasib awak jumpa ngan tauke saya...

dia tak sengaja kot berakkan saya, sebab masa saya ribakan dia tu dia asik tido je, mungkinkah dia berak dalam mimpi??
tiba2 je saya ada bau samting, masam2 gitu, sekali angkat dah berjejeh2 kat kain saya
aduhaiii, cer ber ke awak??
pegi basuh kat tiolet dengan harapan bau akan hilang..
hampeh la, kene balik salin baju juga... nasib baik en tauke baru bagi perfume yang wangi2 boleh sembur satu badan... muahahahahaha

balik tukar shirt dan jeans, segar dan ketiak wangi...
muahahahahahaha

walaupon bamlom takde mengena ngan cerita ni, nak interprem jugak!
sebab bamlom kan kacak, hemsem, pintar lagi baik... 
kehkehkehkeh



1 ulasan:

NzA berkata...

aduyai...mmg nk kena cepuk2 je miew nie......