Jumaat, 12 Oktober 2012

ALHAMDULILLAH,, HUJAN!

Allah izinkan lagi hujan turun membasahi bumi
alhamdulillah syukur dengan rasa dingin dan sejuk
syukur juga sebab kain baju bajan dah dijemur semalam2 ketika matahari tengah hangat membahang.. hehe

sekarang saya dah takde kerja nak dibuat sedangkan tauke saya tengah tido betul2 dibelakang saya, kalo dia bangon dan toleh kesini, nampaklah saya tengah berblogging dan berfesbukkkk.. aiyooooo.. dah la masuk keje tadi dah diperingat suruh kerap2 check stok motor 125zr red ada sampai ke tidakkkkk... ada keje salah takde keje lagi la serba salah..
aku pedulik hapeeee... takkan nak duduk tonggonng je engkau tengok aku , aku tengok kau, ada teknologi kenapa tak mahu dipakai?? secara percuma lagiiii... kehkehkehkeh

esok, en harry ajak balik ke kampung.... LAGI?????
hari tu cakap raya haji baru nak balik, baru je ingat nak bawak bamlom pegi melawat binatang di zoo johor.. tengok la cemana nantiii... kalo mood ai rajin ai ikut la u balik eh..  tengah uzur,, so mood adalah kelaut bercampur dengan sakit perut yang mencucuk2...
huhu.

tadi en suami hulurkan rm20, tiba2 aje, bila ditanya kenapa bagi duit, katanya buat beli novell... yahuuuuuuuu!!!
paham juga kehendak ai, sebabkan u bagi ai duit buku ai ikut je lah u nak kemana esoppp..
hahahahahaha, dasar miss bini makan rasuah...
muahahaahahahahaha




4 ulasan:

@LeenShamsh berkata...

hahaa..kami iA balik ganu raye haji

wahida berkata...

mmg kaki novel betul ko ni...bagus...

myamyza berkata...

@ummu muhammad: bestnyeee blh balik kampung.. bile nap update blog? rindu pada muhammad dan abdullah...

myamyza berkata...

@kak wahidaaa.. duit tu dah selamat aku wat beli kasut... duit novel nanti ngecek lagi.. muahahahahaa