Khamis, 21 Jun 2012

KALI KEDUA MAKAN DURIAN TAHUN INI!!

eceh tajuk tak agak2 macam nak tulis kali kedua dapat anak dalam tahun ini je..
hahahahaha, ok takde kaitan
hihihi, dah 2-3 hari bisik2 ngan en harry nak makan durian
dia cakap nanti dulu,  beli barang2 anak sampai cukup barulah beli benda2 lain
orang kurang kaya macam ni la,
nak makan ape2 mesti kene fikirkan anak dulu
bukan boleh main beli aje.. huhu
tetibe kesian kat diri sendiri, tapi masih ku bersyukur.. kehkehkeh

semalam, masa nak balik nampak ada samting dalam bakul motor dia
mak pon kepoh la nak engok, sekali durian ko
6 bijik pulak tu!! tak agak2, perli la tu
tapi takpe kalo x abis makan nanti kite buat tempoyak


maunye x abis kalo isinye dah macam gini
tak cukup lagi ade la
bukak satu kucing tido, bukak lagi satu beruang tido pulak..
hohoho, sedapnyeeee, 
tak puas makan, lepas tu awal2 pesan ahad ni nak beli lagi, kalo rajin nak buat pulut durian pulak..
 kali pertama makan durian masa kat kampung, mak yang beli buat pulut durian
ni kali kedua la, 
sementara masih murah ni makan la sampai panas tak boleh tido malam..
nanti kalo dah mahal, dapat bau dan tengok je...
kan? kan? kan?
pastu meroyannnnnnnnnnnn.. haha


1 ulasan:

Ummu Muhammad berkata...

haha..jgn kate myza, kiteorang pun same, kene tepikan duet anak baru bohleh macam2 hehehe..

p/s: beruang beranak tu best2!