Jumaat, 28 Oktober 2011

SIHAT,CANTIK, SENANG DAN UNTUNG DENGAN PREMIUM BEAUTIFUL!

Assalamualaikum
salam hari jumaat, semoga hari ini dan hari2 seterusnya Allah melimpahkan kurniaan rezeki, 
mengampunkan segala dosa2 kite dan memberi nikmat kesihatan yang berpanjangan kepada kita insyaallah..
korang makan ape sarapan pagi tadi??
hah!! kari ikan?? nasi lemak??
lunch?? lagi la banyak santan masuk perut kan..
uiii, tinggi kalori tuh! saya makan sardin jekkkk, macamlah sardin tu rendah lemak kan??
hikhikhik 
lepas makan tu, tidokan anak, dengan saya2 sekali la tidooo.. zzzz
tak sihat sunguh perbuatan itu kan?
bangun2 datang keje yang serupa tak keje nih
sampai2 je letak buntut, selak nak update payment 2-3 helai
pastu bukak fesbuk main game sampai balikkk
adoyaiii, baik duk umah kalau cenggini
tapi kalau duk rumah sesaja tanpa ada income lagi parah ye dak...
tapi saya amat berminat nak jadi macam kak vagg
suri rumah sepenuh masa, buleh jaga anak, ayah dan mak yang tak berapa sihat
walaupun penat tapi serius puas hati kan..
jujur saya kalau boleh memang nak hidup yang semacam itu
100% buleh tumpukan masa dan tenaga untuk keluarga
tapi dalam masa yang sama ada duit masukjuga,
bukan sikit2 tau... gaji saya 3 bulan tuh... huhuhuhuhu
kak vagg baru je start join bisnes nih
bulan lepas kalau tak silap
dah dapat 1st income pun...
ah cakap banyak tak guna jom ke blog beliau untuk lebih banyak info
http://nini3posen.com/
ni, kat bawah ni antara statement beliau mengenai korset Premium Beautiful

Zaman bujang.. semua benda kita buat sendiri dan tak perlu sangat nak fikir pasal orang lain. Kecuali parent la.
Then aku kawin. Lepas kawin, takde anak.. ok lagi. Matlamat takde tinggi sangat.
Tapi lepas ada Afi, macam-macam aku fikir dalam pale ni untuk dia.
Even lepas aku dah lagi skali, decide untuk brenti keja sebab nak jaga ayah yang sakit, dalam kepala aku tetap banyak plan untuk masa depan family kitorang, masa depan dan long term plan aku.. dan semestinya untuk Afi.


Sebab utama aku decide untuk join Premium Beautiful (PB) biz sebab;
- aku nak keja yang aku boleh 90% berada kat rumah je.
- aku ada Afi yang aku nak jaga dia dan tengok perkembangan dia membesar tiap masa.
- aku ada ayah dan mama yang tak sihat.
- dan aku ada Gabanz yang sangat baik dan banyak bertolak ansur dan sentiasa support aku. Aku rasa aku terlalu banyak yang kurang untuk dia.. so aku nak sempurnakan kekurangan tu dengan luang lebih banyak masa sebagai isteri dengan dia. Even takat lepak-lepak nonton TV sama-sama.. even duk kat dapur sama-sama sambil sembang-sembang time aku masak.. aku tau kami hargai saat-saat macam tu. Nak-nak kalo time dia kena gi office KL.. rasa rindu gile.


So I joined this biz.. setelah lama berfikir masak-masak.

and now, I'm a housewife that also works from home.
Penting tu.. BEKERJA 90% DI RUMAH, I likeeeeee.

i lagi la like 2 ratus juta kaliiiiiiii
kalian kalau berminat / nak tahu lebih lanjut pasal PB nibuleh lah email saya di
lamporzweet@yahoo.com
atau terus hubungi kak vagg
vaggvagg@gmail.com

nak beli sahaja pon buleh,
nak join bisnes lagi la digalakkan!!

memang tak rugi langsung bila kita sihat, cantik, bergetah, suami pun makin sayang kannnnnn!!!
apetah lagi bonus yang super lumayan menanti!!
sooo ape lagiiiii, lets grab it!!!
Daaaaaaaaaaaaa




3 ulasan:

vagg-nini berkata...

berkobar2 nih.. good spirit :)

tiap org ada plan dan matlamat sendiri. kenapa perlu ikut org lain yg anggap bekerja sendiri di rumah tu xmendatangkan2 faedah apa2? dia tau ke keadaan dan kebahagiaan kita bila anak, ayah mak yg xsihat sentiasa ada dpan mata.

jgn kisah ckp2 org sbb bkn diorg yg hadapi. ke diorg byr duit belanja kita bln2? hehe.

so jauhkan diri dari org2 yg negatif.. supaya x jadi negatif sama. :)

good luck. if u believe u can, of course u can. sama mcm kat skolah, cikgu yg bersungguh tp anak murid tetap xnak, tetap ckp xboleh xboleh... jgnla marah cikgu kalo dia tercicir. dan jgn salahkan org yg brjaya dlm kelas tu. sbb yg bjaya tu adalah org yg nk cuba dan sentiasa cuba. bkn asik mengomen dan pikir negatif. :)

@LeenShamsh berkata...

wahhh biz..niat ikut sunnah Rasulullah insyaAllah mudah..muge dipermudahkan yep! ;)

myamyza berkata...

@ ibu muhammad, baru try2 jer..
insyaallah ada hasil nti..