Jumaat, 28 Oktober 2011

LAYAN PS2 LA KON00NNNNNNNN....!!

happy saturday alls
ape khabar hari ni??
harap sihat2 dan bahagia ye...
adoii, malam tadi anak bujang trang tang tang saya tak berapa nak buleh tido!
nak tumbuh lagi gigi atas nampaknye
berair je mulut dia, atas belah kanan dah tumbuh dua, bawah ada dua
total 4 sekarang, mungkin nak tumbuh lagi gigi atas belah kiri  tu
bercampur ngan panas lagi, bukak econ kan kesian dia yang selsema, nti tak buleh nak bernafas
soo, tido kejap2 je la, tido sejam bangum setengah jam, pastu merengek2
lebam hitam mata mommy hari ni..
hu hu hu hu

semalam- semalamnyekan, dedi tak keje... sakit,
bamlom tetap hantar umah babysitter la, xkan nak suruh dedi jaga,
mommy gi keluar cuci rambut kejap pun dah tak sanggup, ni kan nak tinggal satu hari ngan dia
buleh menangis seharian budak tu kalau suruh dedi jaga walaupun dedi lebih penyabar dari mommy
tapi bagi anakku itu, walaupun mami garang terap sayang mommy lebih juga,
mommy takde x buleh, nanti dia cari2 juga...
he he he.. sukeeeeee
so masa kami balik tu dedi tengah layan ps2..
dah hilang sakitnye la tuh,
kain baju pun dia tolong basuh dan jemurkan sekali,
baiknya kamoooo, terima kasih suami....
bamlom pun tengok dedi yang asik menekan joystick, dia pun nakkk jugakkkk
dirampasnya joystick dedi
habis kereta menan dedi rempuh tiang.. hahahhahaha

ceh macam pandaii je,
memang pandai punnnn!!!

pandai makan!! mari makan joystick meh!
sedap nih, perasa stoberi, meh klawan2 meh..
hahahahaha, dia jakun sekejap je,pastu masuk mulut la
haih, bamlom2..

dedi bagi kejap je, pastu
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
amik la joystick yang dah rosak kalu ko nak makan!!
dedi nak sambung main lumba kereta lagi
hahahahaha, pastu bila dia rasa tak best, cari mommy la mintak susu..
anak bertuah!
ANDA NAK BELI KORSET PREMIUM BEAUTIFUL??
ATAU NAK JOIN BISNESSS??
EMAIL KAMI DI

lamporzweet@yahoo.com/ vaggvagg@gmail.com

berbaloi-baloi...



7 ulasan:

Totie@Tomy berkata...

hehe suka tengok keleteh anak kecil main ps2..cumel..walaupun dia belum pandai lagi main..hehe

hakamah hamyadi berkata...

abeslah joystick 2...dy ingat chopstick kot..hehe

ummu muhammad berkata...

alahai bamlom baru bpe bulan dah pandai main ps2..bijak2 ;)

myamyza berkata...

@totie.. dia pandai makan je semuanye.. hakhak

myamyza berkata...

@hakamah hamyadi..
hahahaha, dia tu ingat semua benda adalah makanan la...

myamyza berkata...

@ibumuhammad.. eksen je tuh..

wahida berkata...

bijak betul...rasa nak cium2 jer...