Rabu, 24 Ogos 2011

omaigod!!!

saya agak stress kerana bamlom tak berapa nak duduk rumah sepupu en harry ni
asal tengahari je dia melalak bagai, nak berdukung saja kekdahnya,
saya nak keje pun hati tak tenang!!! badannya sedikit panas macam nak demam
perlu ke saya minta air penawar untuk dia???
perlu ke?? perlu ke??? 
aiyarkkk lepas raya nanti nak sesuaikan diri rumah pengasuh baru satu hal lagi!!
ponin acik taw!
tapi kalau saya pegi tengok dia ok pulakkk...
haih!!





3 ulasan:

vagg-nini3posen.com berkata...

kata arwah mak ku dulu, DOA IBU LEBIH BERKAT.kalau anak ada masalah pape, jgn tekankan utk suruh org lain doakan, kena ibunya lebih lg berdoa dr yg lain.

so ibunya je lah solat hajat, doa, baca yasin dan hembus kat air, sapu kat muka dan bg anak minum. that's better, in fact, that's the best.

doa ibu kan lebih mustajab.

Zefa NorAsmara berkata...

Bam lom nak manja2 tu.. saabar myza ye..

myamyza berkata...

@ kak vagg.. ye betul tu, sudahnya kite baca yasin tadah air je buat basuh muke dia.. dah semakin ok dah..

@kak zefa, beliau memang anak manja!..