Khamis, 11 Ogos 2011

macam-macam gaya bila tengok upin ipin..

assalamualaikum dan salam hari jumaat
hehe, bersiaran lagi hari ni dari opis tercinta(opis kate kau)hahahaha
semenjak 2 menjak ni kerajinan nak menghapdate blog merudum
takde kaitan dengan saya berpuasa taukkk!!!
saje takde idea nak mengarang
so hari ni meh la kite tengok peel budak tecik ni tengok upin& ipin
saya nak gosok baju tadi 
pastu dia asik duk mengacau je
nak pegang iron panas tu!! haruslah saya tidak membenarkan
pastu terpandang cd upin upin tu,
teringat yang pengasuh dia kate dia suka tengok
onkan, dan memang benar, melekat kau!!

wah, macam budak 5 tahun je cara tengok tu,
sepenuh perhatian!! macamlah paham kannnn

konoooonnnnnnnnn...

dah penat duduk , moh la merangkak pulak ye,
thee heee

meniarap pulak!!
 
ah!! baring ah!!
yang gambar last tu, dia dah agak boring dan nak mengacau saya balik
tapi hajatmu tak kesampaian ok, mommy dah siap!!
tapi ok la, siap la saya gosok baju kerja hari ni,
biasa mana sempat nak beriron bagai,
pakai ajelah baju berkedut 14 tu datang keje, hahahha
so lepas ni mommy dah ade umpan la kannn!!


p/s: semenjak dah pandai duduk ni,
tak nak duduk atas walker, duduk lama sikitla nak,
kesian atuk ayah beli walker mahal2 tapi bamlom duduk tak sampai sebulan, huhu







8 ulasan:

@LeenShamsh berkata...

nak gigit je pehe tuh!

myamyza berkata...

macam pehe ayam je kann.. haha

puan nina berkata...

khusyu' kan..budak2 mmg suke upin ipin kot =D

myamyza berkata...

a'ah la nina...

a berkata...

huhu..cumey jek.. mesti dah pande cakap nnti..Btol3!! hehe

nuruhuda_329 berkata...

huhuhuhu comel baby nih :) nice belog kak^-^

wahida berkata...

anak2 aku pun hantu upin ipin ni...siap ada collection DVD lagi..barangan upin ipin tak yah ckp...mcm2 ada...dari baju, botol air, buku, alat tulis dll semua pun brand tu..

adoi la...

bell shah berkata...

follow my blog
bellsyg@yahoo.com