Rabu, 13 Julai 2011

kejealousan!!

pagi tadi ketika saya sedang memasak dengan seriusnya(eceh)
en harry datang ke dapur dan memanggil2..
mummy!! mummy!!

saya: ade ape bik??(saya panggil dia bibik aje) hahahahahha
dia: ce tengok abang long ni.. 
saya: kenapa ngan abang long??
dia: kepalanya dah tak bengkak lagi( semalam kepalanye benjol sebab dia hantukkan
kepala dia atas lantai).. tu mesti sebab abang tuam ngan air suam kan!!
saya: elleh ... abang tak tau ayang letak minyak mestika 2x kat kepala dia!! surut dengan minyak lah tu..
dia: hmmm.. yelah..(tanak perang mulut pagi2 bute)
mummy tau tak tadi masa dia jaga je dia panggil abang 'DIDI'
saya: ah tak heran pun.. (padahaalllll dah sentap).. lepas tu terus membebel ngan abang long
kenape abang long lebih suka panggil 'DIDI' dari 'MI' ha??
mommy sentap tau!!!!


itu dia suami saya!! seksi yaw kamu...
hikhikhik


3 ulasan:

mummy2k berkata...

teringat anakku..perkataan awal memang didi dulu la myamyza..nti bila dh besar ckit,ckit2 mummy,ckit2 mummy...penat nk layan weh..hehehe

wahida berkata...

haha!! ko sentap eh? gelakkan ko...

sebenarnya aku dulu pun sentap gak sbb anak aku panggil daddy dulu drp mama...huwaaaaaa!!!

myamyza berkata...

@mummy 2k.. macam tu eh.. huh kalau dia dah pandai cakap asik duk mummy2 aja memang penat la nak melayan..

@kak wahida.. hahaha gelakkan ko balik... haih..