Khamis, 30 Jun 2011

sebelum demam

ragam budak botak sebelum demam..
petang selasa tu masa saya ambil dia nak bawak gi jenjalan
dia ok2 sahaja dan ceria2 selalu

saya agah dan dia bergelak ketawa dengan gembiranya,

mukenya sedikit sedih bila saya dah nak pegi kerja..

bila saya cakap bye bamlom...
terus mukenya taknak senyum lagi...
oh, tacing giler bila nak tinggalkan anak..
huhuhuhu..
malam tu bila saya ambil dia,kepalanya panas..
ibu dia kate dedor(kepala panas la)
dan malam tu saya tak boleh tido kerana setiap sejam dia bangun merengek!!
bersambungggg

(pemilik blog tak kosentret nak update blog kerana banyak masalah.. terima kasih)



4 ulasan:

@LeenShamsh berkata...

myza botakkan lagi abg long ke?comelnye die..

myamyza berkata...

a'ah, ahad hari tu kite botakkan, rimas pulak tengok rambutnya panjang tu, cuaca panas.. asik berpeluh je kepala..

CS @ Mama AA's berkata...

ble si kecil demam mmg ibu la yg paling risau, ciksya pernah doa moga die sihat n bagi jek demam tu kat ciksya...

myamyza berkata...

itu la risau.. mekacih cik sya, moga ALLAH selalu sihatkan kite semua ye..