Jumaat, 17 Jun 2011

planning esok!!!

hai allll...
esok en harry mengajak saya ke simpang renggam
katenye nak tengok motor yang dibeli hari tu..
rm100 je pun.. ape yang tinggal pada motor tu, saya tak tahu lah..
mungkin rangka sahaja kot,
tapi kalau dah pomen tu jangan cakap
rangka pon boleh jadik motor baru.. hahahhaha

saya mestilah tak lepaskan peluang keemasan ni
pandai dia pujuk saya, jomlah kita ke simpang renggam,
nanti abang bawak ayang ke ayer hitam...
yihuuuuuuuuu.. dah lama kot tak jalan ke ayer hitam sana,
buleh soping macam2 kau!
maunye haku taknak!!.. en harry ni lain sikit,
kalau nak jalan jauh seboleh2nya nak bawak saya
dia jenis tak suka pegi sendiri2..
waima kekedai beli lauk sekalipun, seboleh2 ajak saya sekali..
saya pun macam tu jugak!!
u perlukan aiii, 1 lagi perlukan uuuuuuuu...
wakakkakakakakaka

so isnin nanti bolehlah tengok saya menyoping ape, 
walaupun lebih kepada cuci mate sebenarnya...
tengah2 bulan ni mana nak cekau ongkos beb!!!!
jangan plan kelaut sudahhhhh..
almaklumlah highway ke kota tinggi dah siap..
mana tahu malam ni tiba2 je bertukar pikiran...
boleh bertukar jugak mak nokkksssss!!!!!
huhuhuhuhu



5 ulasan:

ummu muhammad berkata...

myza beli kuda perang utk bam lom kat ayer itam..kite tahan je ari tu mase jalan2 ahad ari tu kat batu pahat..rm60 ye kakkk... ;D

puan nina berkata...

nak ikootttt.hehe

myamyza berkata...

@ummu muhammad.. kuda perang?? insyaallah kalau cukup bajet.. yang 30 hengget tak de ke?? hakhakhak

@puan nina.. nak ikot jommmmmmmm...
kosong lagi belakang tu..

Ena berkata...

bestnyer p ayer hitam... nlh soping manyak2..

myamyza berkata...

@ena..hikhikhik.. tatau nak soping ape..