Isnin, 13 Jun 2011

pembuli??

dia pembuli?
dia buli kawan kecik dia??
betulkah?? benarkah??
oh sesungguhnya saya tak dapat terima!!
titik setitik titiknyaaaaa

malam tadi masa amik abang long umah pengasuh dia
ringan je mulut ibu bercerita yang abang long buli kawan kecik dia tu
*fyi ibu abang long ni ada asuh 2 budak... satu abang long dari kul 12-9 malam
satu lagi darwisy dari jam 8-4.30 petang macam tu*
mak nye darwisy ni keje kerani makmal ke koperasi kat sekolah tak pastilah..
hari tu 2 minggu cuti sekolah, so si darwisy ni tak ada kat umah ibu la kan
 abang long jadik anak manja la kat sana...
 
pastu semalam, hari isnin darwisy ada balik
mengada kau nak jadik anak angkat satu satunyaaa!!!!abang long la tuuu*
si darwisy ni lembik sikit budaknya..
baru je boleh meniarap rasanya,
abang long ni pulak mengganas je kerjanya...
orang tu tidur dalam buai dia mengganas dengan walker dia tu* bajet otai*
lepas tu dia pegi tarik buai yang orang tu tido...
kekiri kekanan, yang si darwisy ni tak boleh sentuh sikit
melalak baik punya.........
lepas tu abang long buat muke tak bersalah je sambil laju2  larik ngan walker dia....
hahahhaha.. kelakar saya dengar ibu dia bercerita...
lepas tu kalau sama2 letak kat bawah tengok tv dicepuknye orang tu...
pap! atas muke sekali.....
 
haih, abang long takmo begitu lah sayang!!
abang long kan anak mommy yang baik, pandai lagi kacak...
so malam tadi sebelum tido saya dah nasihatkan dia dengan cara baik la..
tak mao buat darwisy macam tu lagi..
harap dia dengar, faham dan tak buat lagi... 
harap hari ni tak ade cerita negatif la...
mencabarnye besakan anak!!!
hohohohoho...


sayang anak tangan-tangankan
sayang isteri tinggal-tinggalkan...

patut ke?? kecik lagi kot.. nak marah pakai mulut pon sayang!.. woha!!


3 ulasan:

nuyui a.k.a miss NUSHA berkata...

huhuh,kck lg tu..

p/s: awat kak??akk siang ikan cara POWER benor ea..hakhak!

wahida berkata...

pembuli tapi comel gitu...hehehe...

myamyza berkata...

@ yue.. kehkehkeh bukan power tapi santekk noksss..

@kak wahida.. dah balik bergumbira?? x sabar nak g terjah blog ahkak...hihi