Selasa, 21 Jun 2011

nangess....

hahhaha
ni kisah jaman kecik2 dulu
saya ni amat manja orangnyeeee
suke nau menangeh...
terutamanye kalau ade pak sedara yang usik2 nak amik adik saya
(gila sayang kat adek dulu)
so makyi dan mekta sila alert bahwa kakakmu ini sayang bangat sama kamooo...
padahal takut takde kawan nak main..
hahhahahahahha

tu masa umo saya dalam 5-6 tahun lah
kalau saya takut kat orang tu pun saya nanges
kalau  berebut ape2 ngan adek beradik pastu tak dapat... menangis
mak bubuh nasik lebih dalam pinggan pun nak menangeh(tak bole blaaa)
lambat bangun nak kesekolah nangis jugak!!(menyampah ngan diri sendirik)
pendek kate kalau ade ape2 tak kene ngan saya, menangehlah keje saya
tapi dulu2  adek beradik saya ramai(macamlah sekarang adek beradek kau dah sikit) kahkahkah
ko ingat ko nangeh2 mak pak ko nak pujuk bagai...
haaa bercintaaa la nak nunggu diorang pujuk
kene cubit lagi adelah...hahahhahaha

sekarang pun saya manja lagi...
kalau kastemer marah, saya nanges jugak,
kalau merajuk ngan en harry jangan cakap la kannn...
tapi pantang saya satu je
kalau saya nanges tolonglah jangan gatal2 nak pujuk
nak gosok2 bahu ke, gosok2 kepala ke, konpen sindrom menanges tuh lebih kuat lagi...
elok je tadi nangis keluar air mate je,
tapi bila orang dah stat pujuk mula la nak keluar cendol hijau bagai....
siap teresak2 tak tahan tuuuu...
kahkahkah(gile manja ini perempuan)
kalau ingat2 balik macam tak berbaloi je nak menangis selalu

tapi kalau kite tengah sakit hati menangis tu perlu kan untuk melepaskan rasa???
kalau kite rasa sedih menangis juga terapi terbaik...
saya ada pernah terbaca, tapi tak ingat dimana..
"normal jika seseorang itu keluarkan air mata'
so menangis itu normal macam kentut jugak... wakakkaka

p/s.. hari ni takde idea menulis sebenarnye.. tengok gambar abang long nanges tadi,
tergerak hati nak buat entri ni...
jangan maraa haaaaa
salam sayang!!!

2 ulasan:

wahida berkata...

hahaha!! kuat nangis rupanya ko ni..

kalau student AF terkeluar, ko nangis tak? kihkih...

myamyza berkata...

kahkahkah.. tau xpe kak...
kite suke je nangess...apekah2..haha

kite tak layan la af, tapi kalau tengok mentor tu ade scene yang sedih2 sebak jugak rasanye... hahahaahha