Sabtu, 21 Mei 2011

mommy bam lom yang hoverrr!!

hikhikhik
biase abang long je yang posing lebih..
tapi kali ni bagi can kat mommy pulak ye!
kalau nampak sedikit hoverrr tu diam diam sudeyhhhh...
kih kih kih
kecik ni tersangat lah sukeee bila tengok diri sendiri kat cermin
bajet kacak ke ape??
ke.. abang long nampak sesuatu yang agah abang long dalam tu ea??
yang mommy tak nampak?? haaaaa.. tahyul sudah!!!
abaikan2...
kalau nampak perut saya yang tak bertungku tu pun
buat buat tak nampak je!
saya kan bajet perut sekseyyyy.. kahkahakh

entah bile nak tempek gambar didi banyak2  kat sini
daddy asik bizi jea
nak bergambar pon tak menyempat!huh.



4 ulasan:

MommyAgharr berkata...

Amboi Myamyza, bkn main lg posing2 ngan baby Razziq comellls laa.. best kan dah jd Mommy. kiss baby razziq utk Mommy Agharr tau..MMMuahh..hihi Salam kenal

myamyza berkata...

salam kenal juga buat mommy agharr

NurShahFamily berkata...

syoknyer berposing hehehehe...

myamyza berkata...

@nurshah.. begitulah kalau takde nan hadooo.. kik kik kik