Rabu, 4 Mei 2011

mempersembahkan abang long dan moncong beliau!!!

hari tu duduk 2 orang ngan abang long tak tau nak buat ape
mami pun snap la piccer2 yang syomel ini
 
tengok la rupe beliau kalo nangesss...
dengan bersungguh2 sekali
ngeriii mommy taw!

ni baru lepas main jungkang jungkit
mami yang penattt...
dia sedapp je melanding...

wo wo wo wo
tengoklah jari jemari bam lom yang gumuk itu
kalaulah jari jrmari ketam tu.....
 buat tomyam pon sodappppp...
ape lagi kalau goreng berlada... perghhh...
hikhikhik

wah.. dia dah boleh buat moncong2...
cayalah bam lom!!

 
lagi...
 

dia bermuncung sambil menbebel bebel
ape yang dikatenye nggak tau lah guwe
tapi guwe iyekan aje laaaa...
ade lagiiii


oh dah habissss...
dia dah pandai panggil daddy tau!!
pagi2 je ddiiii..ddiiii..
jealous mommy tau!!
kenape bukan mmiiii.. mmiiii???????
mommy merajuk sekarang!!
tanak kawan bam lom....
baiiiiii

2 ulasan:

ummu muhammad berkata...

alolo muncung sangat tuh..muncung maksud pee ke poo tu? ;)

myamyza berkata...

tu moncong takde bunyikkk...