Isnin, 23 Mei 2011

lupe!! lupe!! lupe!!

nak membebel sikit
en harry kan(alah suami saya yang tak berape nak hensem tu) hahahaha
selalu lupe nak ambik abang long kat umah pengasuh/
selalu lupe nak hantar abang long ke rumah pengasuh
kalau balik kerja kalau dia yang bawak kereta
selalu terlajak masuk simpang balik rumah sendirik
lepas tu kene perli la dengan saye
oiii feeling bujang ke ape
ataupon
oiii feeling tak ade anak eh?
atau lagi
kejadahnye ikut jalan ni nak kemane??
lebih sadis lagi
saya tak cakap pun yang dia dah lupe dah sampai umah dia bukak pagar semua
saya tanya dia ade yang tertinggal tak??
pastu mula la kelam kabut alaaaaa" abang long, abang lupe la yang
sakit sangat la kepale ni!"
pastu buat alasan banyak kerja kat kedai
banyak piker la ape la...
dan dan tu nak salahkan saya sebab tak ingatkan dia
masalah ni bukan sekali tau!!
malah berkali2 .....dalam seminggu tu adela sekali dia akan jadik pelupe...
saya tak pasti la kalau hobi sampingan dia makan semut ke ape kan??
asek nak lupe je!!
geram kekadang...
pastu kalau dah amik abang long saya ngadu la ngan abang long
kate daddy lupe nak ambik dia
daddynye tersengeh2 cakap aimsori..aimsori...
stresss ko!!!
ini adelah daddy yang selalu lupe nak amik anak beliau!!

dan budak kecik ini adelah mangsa kepada keterlupaan daddy beliau!

manakala ini adelah mommy yang kuat membebel
kalau daddy lupe mommy akan bebel dari rumah sampai la ke rumah pengasuh
tapi mommy ni bebel kejap je
dah jumpe abang long mommy senyap la...
hahahahaha
kelakar pulak kalau diingat balik!

p/s cantik tak header baru saya??
kalau anda nak header yang cantik macam saya jom terjah sini





4 ulasan:

ArELeEz berkata...

alah hai..! kesian abg long.. he3..

Piasara berkata...

"siannn kat abam lom...jadi mangsa daddy dia yg agaknya byk mkn semut ker mkn kepala ikan ker tak tau...heee..kelakarlah,banyak benda nak di pk tu..."

Naimatul Hafizah Nor Rodin berkata...

salam,
myamyza,nice blog! sian hubby awak...asik lupa je ye. kena byk makan kismis la cam tu. hehehehe
nice to know u, dear! i dah follow u tau!

wahida berkata...

saya pun pelupa gak...kadang tu memanjang kena marah ngan hubby...huhu...

tapi tak la sampai lupa amek anak..hehehe!!