Sabtu, 4 Disember 2010

plenning yg sentiase tak menjadik...

menncikkkkk...*amik ko tetibe aku jadi mencik* tp bukan kat korang la ye...
hehe..pisss...
gini, esk kan cuti dan aku ingat nak la panggil kakak ipar aku datang umah sambil bakar2 ikan gitu...
tetibe tadi die tipun kate x blh dtg nak balik umah mertue die...
jadi kempunan lah saye nak makan ikan bakar secare berjemaah itu...

aku ingat esk nak buat nasi kerabu...
tp kalo setakat aku dan laki aku je yg nak makan baik x pyh buat..
beli bungkus makan kat umah lagi bagus....
buat penat jee...
 tp aku rindu pade bubur lambuk mak aku....
sempat tak ye nak balik minta manja2 ngan mak srh buatkan sblm aku beranak ni??
ari tu mak mertua dah tolong buatkan tp rasenye x same...
1 sayur pun takde.. tak taruk lada hitam pulak tu...
nak buat senirik x pandai pulakkk...
huhuhuhuhu....

so esk xtwiti ku dan suami adelah pegi klinik check up dan balik basuh kete ngan motor...
sedih x??? nak jalan jejauh dah malas dah nak bwk perut kulu kilir...
xpe2... meh kite lepak sesame kat umah ari ahad meh... heheh...

Tiada ulasan: