Ahad, 5 Disember 2010

ahad yang ceria!!

hikhikhik...
semalam aku adelah lambat bangun tido...
biase kul 9 pg aku bangun masak semua...
tp semalam aku lajakkan tido ke pkl 10.30....
kebiasaan pade hari ahad....
dah bangun tu tgk jam alamak kedai nasi kerabu dah tutup ke??
cepat2 cuci muka amik kunci kerete berdesup keluar g kedai...
suami saye adelah masih tido lg.....
takpe bg dia can!!!!
sampai kedai nasi kerabu tu sekali kakak tu dah kemas2 nak balik...
 oh nooo.. hatiku hampeeee***
pusing2 tgk nak makan ape.. xde yang menarik la...
so kite makan roti canai saje...
aku kan lapar kalau pepagi ni**pg kate ko**
sekali aku g order 7 keping roti canai...
nak makan 2 org je ni....hahahha
gile buruk lantak....
pastu dah siap bungkus balik umah tgk laki aku blm mangun tidu lg...
aku pedulik hapee....
aku makan dulu lah...habis la 3 keping 2 roti sadin 1 roti telur...
aku dah kenyang br kejutkan die....
hahhahaha...apelah la nasib en harry dpt bini camni...

pastu kan mcm awal lg soo die tya la  

abang..yang hari ni nak g jalan mane??
aku.. jum kite g jusco nak tgk wayang.
abang.. ok boleh tp ayang larat ke?? jusco tu besa kang terberanak pulak nak jalan jauh2...
aku.. aah ek..umm tgk la nanti pas zuhur br kt pk nak g mane...
abang..ok2...

pastu aku pun kemas2 umah sambil dibantu oleh en suami...
dah siap semua....
aku pun teringat kat ikan bakat...
terus ajak suami g kipmart beli ikan caru...
balik2 dah dkt kul 4 teruss bakar ikan
aku buat air asam sendirik.. jadik pulak tu.. kawww...
hehe... panggil adik badik ipar datang makan...
sampai ke malam nak ngabihkan ikan tu...
tp aku seronok la sbb aku dah x ngidam nak ikan bakar lagi...
sekali ngadap 5 ekor....
banyak jugak aku makan semalam... pastu malam mula la ulang alik g jambannn..
hahhahahah...

sabtu mlm mase g checkup tu berat aku bertambah lagi sekilo...
skrg da 68kg... ngam2 nak beranak ni jejak 70kg aku rase...
xpe lah.. nanti aku pantang betul2 bia badan ade shape mcm dulu...
huhuhuhuhu..

Tiada ulasan: