Isnin, 29 November 2010

kenape ye??

kenape saye suke rumah saye??* erk xde kene mangene... heheh*
kenape semenjak 2 menjak ni sy asik nak muntah je ekkk??
kalau makan kenyang sgt mesti nak kene muntah dulu baru perut rase selese...
kalau bangun tido pon same nak kene muntah dulu baru hilang sakit kepala...
ape penyakit aku ni ek??
heran jugak sbb sepanjang pegnen ni aku x la mabuk2 cam org lain(alhamdulillah)
tapi penghujung kehamilan ni pulak die nak mabuk.. pening2 nak muntohhh...

semalam kaki aku bengkak lagikk..
dan suami aku dengan rajinnye mengurut...
bukan takat kaki je die urut 1 badan dia urutkann...
gigih diee... sampai aku tertidur2 pun dia still urut lg...
terharu btul aku...
dia mmg jage aku betul2 la sepanjang aku pegnen ni...
bunyi aku cakap sakit sikit terus tangan dia capai minyak urut and setat urut...
aku harap anak aku nanti mewarisi sikapnye yang prihahatin dan rajin itu....
dan dia terlalu menyayangi aku...
hehe.. thanks abang!! and i love u soo much...
moga kasih sayang kite diberkati ALLAH... aminnnnnnnn

Tiada ulasan: