Selasa, 30 November 2010

cepatnye mase berlalu...

salam...
hari ni datang keje je tgk dah ada punch card baru....
bilan doblas pya...
mcm nak terkejut je...
eh bulan seblas dah abes ke??? hakhakhak(mentallll)
padahal hari2 keje duk tulis haribulan je...

welll..2010 banyak peristiwa penting untk aku....

antaranyee...

1. nikah pade 14/02/2010..hurrey aku dah bertukar statuss..
2.sanding pade 15/02/2010..menjadi raje seharii...
3.sambut menantu dirumah mentua pada 21/02/2010... mak tumpang lalu...hikhikhik
4.ayahanda tecinte kembali ke rahmatullah pade 06/05/2010...alfatihah
5.aku pregnant...yeay mommy to be.. sekali lagi bertukar status
7.18/06/2010 balik kampung lagik sempena 40 hari ketiadaan ayahanda...sedehh..
8.september pun balik kg lagi sbb raye.. thn ni beraye di terengganu ye...yeay!
9.bulan ini lah yang menentukan hidup mati aku... aku nak bersalin.. orang kate sakit bersalin ni sakit yang ke-2 selepas  sakit sakaratulmaut tu.. oh takotnyeee... doakan saye dan bayi saye selamat ye kawan2...
doakan juga biar saye dapat anak yg cumel dan berguna didunia dan akhiratt.. insyaALLAH...

Tiada ulasan: