Jumaat, 13 September 2013

NOTHING TO SAY!

ada banyakkk sangat dalam kepala ni nak share
tapi masih belum rajin nak menulis panjang2..
kadang2 hati terasa kosong.

boleh tahan juga banyak masalah yang mengganggu benak
sekejap itulahh,, sekejap inilah
adoyaiii,, pening2..
dahlah niat nak balik raya haji terpaksa dibenamkan dalam2..
aku terkilan..... sungguh!
tapi tidak mengapalah,, aku redha kalau ini yang Allah mahu,
perancangan darinya semestinya yang terbaik untuk aku.
 
 
bamlom sekarang dah 2 tahun 9 bulan
mengamukkkk aje kerjanya kalo ape2 yang dia nak tak dapat
kalo dia nak beli apa mesti nak kene cakap boleh
kalo cakap tak boleh meraung satu taman dengar suara dia
pastu sukaaa cakap mommy daddy kedekut
amboiii,, kemain ko ye,, kalo sekejap nak motor
sekejap nak kapatebang mana la mak pak ko tak jadi kedekut
ko ingat nak beli pakai daun kayu ke? hahaha
dan mommy pon meroyannnn
tadi tajuk siap nothing to say
sekarang dah berkoyan2 ditulisnya,,, haha
saikooooooooooo

ok bye..



2 ulasan:

Norhaizan hakim berkata...

Masalah tu mematangkan kita myza. Kuatkan semangat . Sememangnya perancangan Allah itu lebih baik.
Budak sekarang macam tu lah perangainya. Banyakkan baca doa pelembut hati dan berzikir ya Latif, terutama ketika memasak.

myamyza berkata...

@norhaizan hakim.. itu la kan,, redho.. terima kasih untuk nasihatnya..