Ahad, 25 Ogos 2013

Emergency leave

Bamlom demam
Dah beberapa hari juga sebenarnya...tapi selalu nya demam bila malam
Mula la badan panas menggila
Malam tadi masa g open house badan ok je panas lite2..
Tapi asiklah dia ajak balik
Otw balik tu dia dah tido dlm kereta..
Sampai je kat umah badan dah panas menggila..
Kejutkan dia bangun makan ubat
Tapi semua pon dimuntahkan
Hadoi la..
Merengek2 je la..
itu tak kene
ini tak blh
So smpi sekarang nerengek tak benti mommy konfemlah tak blh tido kan..
So..pg ni pepagi nmesej boss mintak cuti.semuanya dipermudahkan.. alhamdulillah..






1 ulasan:

Norhaizan hakim berkata...

Tak pegi klinik ke? Semoga Bamlom cepat sembuh. Kalau sampai dah merengek rengek, emaknya pun rasa macam nak demam kan?