Rabu, 19 Disember 2012

KENE TAG: 25 PERKARA TENTANG DIRI SAYA!

hikhikhik.. ada jugak modal nak update blog kan
thanks to areleez tag me
ok, 25 perkara tentang diri saya adalahhhhh.....
1)seorang isteri kepada en harry royzairi dan seorang ibu kepada muhammad razziq zikri..
2)asal terengganu, tapi dah 8 tahun duduk kat negeri johor ni, last2 kawen ngan orang sini, tapi tiap2 tahun 2 kali wajib balik ke negeri tumpah darah tempat kelahiran

3)suka membebel, janganlah anak2 mummy ikot habit tak elok ni, sendiri dengar pon serabut.. muahahaha

4)kadang2 tiba2 rasa marah pada perkara2 yang buat saya serabut dan sekejap tu jugak cepat sejuk

5)suka membaca, apa2 bahan bacaan pon, novel2 nipis sehari baca je buleh habis, kadang2 sanggup bersengkang mata tak tido semata nak tahu apa endingnya..

6)suka memasak, dan mencuba pelbagai jenis masakan yang saya rasa mudah dan sesuai..

7)saya tahu bawak motor rxz dan sewaktu dengannya, sebab dulu masa anak dara teringin nak ada motor besar sendiri.#berangantaksudah!

8)berat saya sekarang adalah 61 kilo.. arghhh bila la nak kurus ni, diet asik tak menjadi je nama je diet nasik hari2 3-4 pinggan non skip.. adeh laaaa...

9)suka makan ikan goreng garing,  petai cicah  budu dan tempoyak, takde lauk lain pon takpe...
10)paling malas nak masak kari, tapi dah en suami suka, pejam mate aje buat.
11)pada yang tak tahu saya kerja kat kedai motor, selalu jugak sentap menyentapi ngan custemer saya
12) mudah tersentuh bila baca/tengok cerita2 sedih, mulalah bergenang air mata

13)sukakan kucing, tapi en suami dah tak bagi bela sekarang

14)dulu masa en harry ajar saya naik kereta, pernah saya terlanggar orang sampai masuk longkang, nasib takde pape#muka pucat tak berdarah masa tu... takuttttttttt...
pastu terus pegi kelas memandu....

15)peminat tegar warna putih,, sukeee sangat...

16)suke soping, kalu bagi saya rm200 sekelipan mate boleh abis, memang tak pandai nak berjimat dan boros..

17)bos tempat saya kerja best dan baik sangat

18)saya anak yatim, ayah kesayangan saya meninggal pada 09/05/2010 tiga bulan lepas saya kawen,, sempat jugak berwalikan dia masa nikah... sedih, al fatihah untuk arwah..
19)suka bergurau dan berkejaran dalam rumah dengan en suami saya
20)percaya tak en harry cakap dia suka saya gemuk, tapi malam tadi tengok balik gambar lama kat phone dia cakap saya lain sangat dulu,, saya tanya dia, lawa dulu ke sekarang??? tak jawab pulak dia.. tapi saya tahu jawapannya!!! huhuhuhuhuhuhu #nanges#

21)saya nak sangat sangat anak kembar perempuan, #comelcomelcomel#
harap kalo allah bagi rezeki lagi lepas ni kembarlah...

22)saya manusia paling malas nak gosok baju, paling malas jugak nak mekap sebab saya suka simple2 aje...

23)tak suka jugak benda manis2, kek ke, air ke, kalo manis memang membantutkan selera..

24)saya suke manyakat bamlom, kadang2 sampai nangis meraung dia kene sakat, lepas tu pujuk balik...hehehehehehe

25)saya bahasakan diri saya pada bamlom 'mommy' ada cerita disebaliknya... dulu kan bela kucing, first kucing la kan, namanya abet... masa tu jugak sinetron cinta fitri tengah hot kat sctv, suka dengar maminya farrel bahasakan diri dia mommy, tu yang bermommy jugak dengan abet... lepas tu dapat kucing 1 lagi, abu, pon bahasakan mommy, pastu bila dah dapat anak sendiri dah kekok nak biasakan panggilan lain.. so mommy aje la ekkk... nasib baik ku idok 'papi'kan en harry...hahahahahahaha#pitamsssss#

ok done.... tapi malas nak tag orang lain, kira aci la kan...
ampun puan areleez...
hehehehehe









Tiada ulasan: