Selasa, 3 Julai 2012

KESAN HENPON ROSAK KE ATAS DIRIKU!

Oh sadisnye tajuk
memang mintak pelempang tulis tajuk sedemikian
kehkehkeh
tapi takpe, blog gua sukahati gua la kan*ayat mintak pelempang sekali lagi*

hmm, susah juga bila teknologi yang biasa ada kat tangan kite rosak kan?
henpon saya tuh memang banyak jasanya
jasa yang terunggul sekali pastinya mengejutkan tuannya dari tido
nak semayang subuh set jam 6, nak masak set jam kul 9, nak kejutkan en harry mandi gi keje jam 9.30
saya sendiri nak keje set jam 11.45, rehat pastu nak keje balik set jam 4.00
makan ubat pulak set jam 10 malam
seee, banyak bergantung pada dia kan?
so lepas dia rosak ni, subuh asik gajah je,kadang2 tu terbabas teros...
 keje pulak asik lambat je,.asal saya sampai je, mate hencekk boss tengok jam.. ampon3...
 ubat pon dah 3 hari tak makan
lupe punya pasal!! dapat adik jugak bamlom dalam tahun ni kan,, ehhhh...
 
pastu dah tak boleh nak ambik gambar bamlom hari2
tak boleh nak record video dia kiss mommy, tak boleh nak uplod dalam fesbuk dan tak kuasa nak update blog, huh, banyak betol effeknya...
 
semalam dah siap, tapi bila charges tak masuk pulak
terpaksa la hantar sekali lagi
diorang cakap tempat charger tu rosak pulak
adehhh, rm55 kene repair mende alah tu
total repair setakat ni rm255.00
lepas ni kalo rosak lagi memang tak tahu la nak cakap ape
harap kau masih mahu berjasa padaku wahai hempom!!
sob sob sob



Tiada ulasan: