Khamis, 22 Mac 2012

SEAFOOD BERCHEESE( RESIPI KANAK KANAK)

seminggu dua ni, bamlom  tak berapa nak makan nasik
bagi nasik, dia makan la sesuap dua, pastu geleng2 kepala
selsema pon ye jugak, 
hari tu amik dia dalam hujan naik motor besok teross achem achem
pastu malam tadi dedi duk basoh kereta
sibuk jugak nak menolong sampai lenjun baju
pagi ni menambahkan lagi selsema yang dah sedia ada tuh
 
hari ni dah jumaat, stok lauk pauk dalam icebox tak berapa nak banyak
sebab biasanya memang belanja seminggu sekali pada hari ahad
mommy masak ape yang ade je la
lauk kami berdua telur masak pedas,
untuk  bamlom pulak mommy rebuskn seafood segera yang ade
pastu taburkan cheese atasnye
 
 simple, senang dan anak suke,
bila anak suke, mommy pun bahagiaaaa

sooo yummylicious,
me acih amiiii, cayang amii ketat2..
heeeeee

p/s bila dia makan dah kenyang, tray tu dia humbankan dalam bakul kain dengan isi2nye sekali
sabooo je la mak hencik kau ni!!!!


2 ulasan:

Ummu Muhammad berkata...

TERUJE NI! update lah pics gigirl nina bagi pihak puan nina heheh...

Ummu Muhammad berkata...

lor dah bukak dan blog nina..adee ;)