Selasa, 17 Januari 2012

CATATAN LANGSING 2(with PREMIUM BEAUTIFUL)

Salam
hari tu memang dah set bila sebulan pakai korset Premium Beautiful(PB)
memang nak catit buat kenangan kat sini
berapa inci sebelum dan selepas pakai
so saya start pakai korset ni14/12/2011 hari ni dah 17/01/2012 dah  sebulan 4 hari dah pakai
hari tu masa 1/2 bulan pakai ada ukur, hepy bila ada part yang mengecil walaupun tak semua.
dan PB ni bukan lah saya pakai hari2
ada juga skip2 bila hari pertama period ataupon bila basuh tak kering..
kadang2 kalau bamlom meragam masa saya bersiap pon tak sempat nak pakai
so dalam masa seminggu biasanya saya akan pakai PB ni dalam 4 hari je selama 8 jam,
 malam tadi lepas makan nasik goreng dua pinggan,
amik pita pengukur, ukur lagi
dan ehhhhhhhhh???
banyak juga kurang inci walaupon saya makan malam tak skip
hahahahahaha

SEBELUM  DAN SELEPAS SATU BULAN


DADA   =    91         89

                      BAWAH DADA  =    82         81

                            PINGGANG  =    84          82

                               PINGGUL  =     92         90

                                       PEHA =     50         48



walaupon taklah banyak mana,
tapi bangga tau sebab tanpa bersenam pon boleh kurang inci
hanya pakai PB sahaja!!!


gambar yang sebelah kanan tu diambil hari ni
tanpa memakai korset, 
korset saya basuh tak kering, so hari ni tak pakai la
tapi memang nampak berbeza sangat dari yang mula2 tu
berat memang belum timbang lagi, 
tak nampak pulak timbang berat badan time saya nak pegi timbang
haisshh. sembunyi eh??

selain dari tu, angin dalam badan memang dah takde langsung
period pon awal dan teratur,
sakit pinggang memang dah sangat kurang,
spare tyre apetah lagi, memang tak berkesempatan nak tunjuk diri
dan, pinggangku dah ada kembali, yeay!! hooreyyy!!
kulit pulak dah tak kusam macam dulu dahhhh,
dan saya rasa( saya rasalahhhhhh)
wajah makin cerah sedikit walaupon tanpa pakai bedak mebeling  tuh
haha,
mungkin dia buang toksin dalam badan kan, 
so yang bintik2 hitam kat muka memang dah makin kurang
jimat duit tak payah beli bedak dah.. hikhik

okey masa memang selalu mencemburukan saya
ade kastemer pulak dah,
dan,  untuk yang berminat nak tanya pasal produk ni hubungi 014-7762838 ATAU
EMAIL lamporzweet@ yahoo.com,

cauu cinn cauu












1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wah tahniah