Khamis, 1 Disember 2011

TERTINGGAL TELEPON!!

Adehhh, pelupa sunggoh la mokcik za nih
semalam masa keje elok je duk mengecas talipon kat bawah mesin potostat
tiba masa nak balik, lupe amik pulak!!
kebetulan semalam ada hal penting yang perlu disampaikan keluarga pada saya,
diorang duk talipon2 tak la dapat sampai pagi,
semua orang duk risau!!
pagi tadi en harry datang keje tengok berpuluh2 miscol lat henpon tuh,
gilerr kentang, saya yang takut,
so terpaksa talipon kampung balik untuk menjernihkan keadaan
mak semalaman tak lena tido..
haihhhh,  ai am sowi ya semuaaaa
saya dah beberapa kali tertingal talipon di opisss,
saya ni jenis yang bergantung pada henpon tuh,
bukan bergantung ape, nak set jam kan via phone,
kalau takde satu hari memang caca marba kacau bilau la jadual waktu kami
nak makan ubat set jam kat situ, nak bangun pagi pun set jam disitu,
nak bangun masak ape semua, semua pada henpon tuh...
semalam takde henfon, nak gile sekejap
huhuhuhu,
nilah henpon yang banyak berjasa pada saya


sony ericcson w705 walkman
dah dekat 2 tahun pakai henpon ni
sekarang ni dah mula rosak hasil balingan bamlom,
tiba2 mati sendiri, cas tak masuk berkat air liur dia..
nak tukar henponnn aaaa
itulah motif sebenarnya!!! haha


7 ulasan:

ummu muhammad berkata...

samelah hp rosak sebab air liur si muhammad nihh..bise jugak air liur bebudak nih...

p/s: kirim slm rindu kat nina ;)

So Shy Lady berkata...

oho, nk bli samsung galaxy s2 ke ;D

mummy2k berkata...

tertinggal telepon ibarat tertinggal nyawa klau bg saya....sure xlena tdo...

myamyza berkata...

ummu muhammad, memang la, henpon en harry dah 3 bijik rosak dia kulum, kalau tak rosak henpon rosak charger.. aduyaiiii...

okeh,

myamyza berkata...

so shy lady, memang nak beli tapi bukan samsung la, kalau dapat xperia pun ok dah..

myamyza berkata...

@mummy 2k serba tak kena kannnn??

Cik Sibuk berkata...

hahaha..hanphone saya pun pernah rosak sebab anak suka masuk mulut..