Jumaat, 7 Oktober 2011

tak nak nasik!!!

hmmmm
dah beberapa hari dah situasi ni berlaku
pagi2 saya selalu masak lemak kuning/ sup untuk bagi budak tecik ni makan
tapi dia makan sesuap dua je
pastu nak suap lagi dia tutup mulut dia rapat2..
kalau kita paksa dia makan
dia sengaja buang nasi tu balik!!!
geram betul la...
tapi bila tengahari kat umah maklong(babysitter baru) makan pula nasi
semangkuk pon boleh habis!!!
bamlom, mommy masak tak shedap ke??
ke pagi2 perut bamlom taknak terima nasi lagi???
heran betul saya, kat sana malam2 pun kalau maklong dia suap laju je dia makan
ni yang buat mommy jelos ni..
hmmm, tapi takpelah, asal bamlom nak makan nasi dahlah ye...
tu je , diakhiri dengan gambar budak kecik sedang tido...


satu lagi..

i love u so much la bamlom
walaupon u taknak makan nasi yang i masak.. huhuhuhu

pstttt... dalam dilema sekarang ni memikirkan raya korban nanti nak balik kampung ke tidak???
mak dan adek beradek suruh balik sebab nak kurban lembu.. tapi kewangan memang tak mengizinkan sebab awal bulan hutang banyak nak kene bayar.. huhuhuhuhu
kena balik solat istikharah dulu.....





4 ulasan:

ummu muhammad berkata...

balik je tak qurban takpe..makan daging qurban bawak marang skek hehe...

myamyza berkata...

hehehhehe, insyaallah.. tinggal nak berbincang dgn en suami..

puan nina berkata...

balik jeee..hehe..nina cuti tak lama jadi tauke boleh kasi pelepasan la kot(ada kot la tapi...hahah)

errr...Danial kuat makan jadi tak tau nak dicadangkan ape..hehe

wahida berkata...

budak2 mmg selera dia berubah2 nok...lagi sebulan dua ok lah tu...