Isnin, 24 Oktober 2011

SAYANG, CEPUK DAN SOPPING!

assalamualaikum
selamat hari selasa dan jangan malas kerja ye!!
tiru macam saya hari ape pun rajin datang keje..
rajin datang je la lepas tu menguap.. kahkahkah

eh,nak tau tak bamlom dah ada hobi baru bila balik kampung selain mengejar kucing
iaitu sayang dan cepuk sepupu dia tu.. huhuhu
nampak je adik anis suraya/ misya tu laju kemain dia merangkak nak sayang
kalau sayang je takpe la jugak, ni siap pakej terus dengan melepuk pappp atas kepala
kalau tak dapat kepala, memana pun dia hentam jugakkk
oiii, bamlom, awak tu dah la besar.. kalau lepuk adik tu sakit la dia...
kalau tak bagi dia sayang sentappp pulak tu.. geram3..
kalau balik kampung saya yang stress, eh bukan saya en harry la,
sebab en harry yang rajin nak jaga dia...
memang tak buleh lepa lalai sikit, kalau tetiba dia takde tu...
takde lain la tujuan diaa...
 mesti kat tempat baby kecik tu...
haihhhh... orang yang ada anak sorang ni tau la macammana sayang kat anak kan..
kalau orang cepuk anak kite, kan kite yang gerammm dan rasa sakit
macam tu la jugak mak2 lain  tu rasa agaknya kannn
tapi nak buat cemana.. kalau dah namanya budak..huhuuhuhu

dirampasnya puting kopek orang tu....

omaigod nak korek mata pulakkkkkkk...

tu nak buat ape lagi la tu
mangsa adalah si misya, masa anis kena tak sempat nak menyenap
snap sambil nak menghalang dia susah tau!!

pastu sekarang kalau dia dengan muzik ke ape ke yang dia suke 
dan dan tu geleng kepala laju2..
menghayati la kekununnn..
pak sedaranya lah yang ngajorrr...
kalau kite ding ding ding ding gaya ahmad albab pun digeleng juga kepala..
haihhhh... nasib baik comel...

2-3 hari ni sibuk duk soping barang2 yang nak bawak balik kampung
banyak barang2 bamlom la..
beg , kasut dan kain baju dia
mommy kalau bab soping2 ni setahun tanpa henti pun mommy nakkk je
hilang stress yang melanda.. hihihihi
sambil2 tu buleh tumpang sekaki beli barang mommy juga..
memang i like berjuta kali la kannn..

gaya brutal tapi beg pinkk.. uuuu
sadis Giler cerita nak beli beg ni, tapi tak nak cerita buat sakit hati jekkk
yang penting kaler lain nan hadooo, grab juga kaler ni pun...
takut tak sempat nak cari sebelum balik kannn..
beg yang sedia ada dah koyak, kecik pulak tu, tak buleh masuk thermos
memandangkan nak balik menumpang kereta orang kene la jimatkan ruang..
tak buleh lah nak letak barang sesuka hati macam kereta kita kannn???


baju ni tak sempat basuh dah pakai dulu.. hikhikhik
mommy yang tak sabar..


beli tudung untuk mommy tu haruss ye!!
kemeja dan slack juga, tapi dah pakai.. haha
oh hari ni ngantukk sangat
malam tadi balik ke lohkeng lagi hantar akak ila kesana
pastu pagi2 ni balik kemari lagi
malam tadi bamlom macam tak boleh tido, takutkan ape ntah
dengan mommy2 sekali berjangkit
adoihhhh, merah berair mata..
petang ni tak dapat qada' tido lagi memandangkan nak menyetelkan bil2 yang belom bayar tu
kalau nak balik kampung hutang harus dibayar dulu ye,
kalau tak duk serabut teringat jekkk
kalau semua dah setel barulah tenang diriku nak bercuti...
hehehehehehehe,
ok lah, itu sahaja idea kerajinan saya hari ni
sehingga update lagi
assalamualaikum!



1 ulasan:

ummu muhammad berkata...

waahhhh...beg pink tuh benanye ready for d second!!! hehehehe