Isnin, 3 Oktober 2011

hancurrrr!!!!!

menyampah
segala-gala yang dirancang semalam hancur berkecai
lantas ku kesedihan dan kesentapan!!!!
hari tu kan planning nak masak laksa johor ngan begedil
sekali balik malam tu en harry cakap 
'yang esok tak payah masak, kite beli je, lagipun petang nak ke rumah mak'
saya bilang ok la kalau cenggiti
punah harapan gua nak tunjuk skill didapor dan berlagak ngan korang.. hahahhahaha

balik malam tu kendian mandi2 dan kerumah nenek bamlom
hari sabtu tu genaplah 40 hari ibu bamlom kembali kerahmatullah
ramainya lah orang, saya tak sangka arwah mempunyai begitu ramai kenalan.
gambar memang langsung tak snap, malu wehhhh...
kalau ada dslr mau juga grab 60 keping.. kahkahkah* wah belagak kau disitu*
 
 itu dia anak mami yang sangat soleh nak pegi juga ke majlis tahlil
budak kecik ni kalau pegi sana memang selalu jadi tumpuan
ramai orang yang masih sayangkannya, jiran2 kat situ semua nak jadi mak angkat dia
banglong terima je lah..kat sana mommy ni dah macam mommy angkat dah... huhuhuhu

yang hari ahad tu saya ingat nak pegi hantar pasu bunga ke lok heng
nak minta mak tolong tanamkan sayur kat dalam pasu2 tu
al-maklumlah tangan mertua ai kan sejukk
dia tanam ape pun mesti menjadi dan gemuk2 semua, buahnya pulak memang lebat ya amat...
siap pinjam pick-up tauke... saya punya semangat tu
tapi en harry memang banyak kerja semalam
sampai ke petang nak maghrib baru siap
yang saya ni sekejap2 tgk jam.. kejap2 tanya 'bang lama lagi ke??
boring nya lah... lepas tido.. tido...
pastu tido, pastu layankan budak kecik, pastu dah boring sangat+ lapar
maka jadiklah soto ni...

fuh kalau ikut en harry sampai kemalam la tak makan
nasib baik bahan2nya dah ade, lepas tidokan bamlom kul 5 berdesup saya masak
setengah jan dah siap...  hermmm
lepas isyak tu ke kipmart sekejap beli lauk
hah amek kau macam lauk saya beli
macam nak makan sebulan
ikan merah 2kg, ikan selar sekilo, ikan kembung+ mata besar 2kg, udang 1kg daging 1/2 kg
fuhh.. bila nak habis makan tak tahu lah
hari ni masak asam pedas ikan merah belimbing buluh
makk aiii sedapnya lahhh, dia punya masam2 tu memang terbaik la..


gambar memang hancur.. jangan dipedulikan rupenya yang tak semenggah tu
yang penting rasanya.. hahhahahaha

oh ye saya dah start bagi bamlom scott emulsion pastil yang perasa peach nih
suke tengok bamlom makan
mula2 dia punya muke tu herot berot tahan rasa masam
lepas tu masukkan lagi dalam mulut kalau rasa masam lagi dia keluarkan lagi
sampai rasa masam dah hilang baru dia masukkan semua dalam mulut dia
ehh lepas tu mintak lagii.. sedap ye nak???
memula ingat nak kasi yang air tu
tapi memandangkan budak ni susah yang amat nak makan ubat
kene la beli yang pastil ni..
kenapa saya rasa yang air tu lagi mujarab dari yang ni eh?
ke sama je??
ape2 jelah..
bye..(dah malas nak menaip)

 
 


Tiada ulasan: