Khamis, 28 Julai 2011

beliau kiss saya pagi tadi!!

thee heeee
bahagia yang amat,
dah 2 malam abang long tido lena tanpa bangun tengah2 malam
mungkin sebab selesa pakai kipas,
2 kipas pulak tu, kalau pakai kipas siling tu aje maunya berpeluh basah kain baju...
 
 
pagi tadi lepas subuh, dia bangun jap sebab tak selesa diapersnya basah
lepas salin dan bagi susu tido balik,,
saya pulak pegi jemur kain baju dan kemas kat luar, sapu2..
lepas tu tidur balik!!


masa saya dah lena sangat tido tu,
tiba2 saya rasa basah kat pipi
rupanya dia dah bangun, siap kiss mommy dulu tu,
bila saya buka mate je dia tersengeh2..
pastu cakap abang long dah bangun ye...
dia mengekek ketawa, 
lepas tu sekali lagi lekapkan mulut dia yang penuh air liur kat muka saya
saya cakap lagi, pandainya abang long, abang long sayang mommy eh???
lepas tu dia mengekek lagi dan ternampak si lala then terus tak pedulakn mommy dia,
main dengan si lala tuh...
huhuhu, saje je kejutkan mommy suruh main dengan dia...
comel nye lah dia tu!!!



sekarang memang tak boleh berenggang ngan saya,
kalau dia dengan daddy kat luar, nampak saya jalan terus nak datang,
pegi hantar kat umah pengasuh pun,
bila bagi kat ibu dia, tangan sebelah lagi hulur kat saya,
bila amik dia masa balik keje
terus tak nak langsung ngan orang kat umah tu..
hai anak lah anak!!
kadang2 bila ingatkan abang long mommy tak nak keje je....
tapi nak buat macammana, ekonomi sekarang memang tak memungkinkan
untuk mommy berhenti....


sekarang proses nak merangkak yang mengujakan!!
dah boleh 1-2 langkah, pastu termeniarap balik
caiyukkk sayang!! abang long mesti boleh
abang long kan budak hebat!!



3 ulasan:

nazira berkata...

Comel n sweet la..hu3..

http://nazira-mypersonallife.blogspot.com/

NzA berkata...

wah, prkembangan yg positif tu...seronokkan tgk prkmbangan anak....

@LeenShamsh berkata...

GO ABG LONG GO!