Rabu, 27 Julai 2011

aiii dun loikee!!

korang tau tak??
mesti korang tak tau kan??
meh saya cerita,
semalam semalamnye, 2 hari lepas la senang kate,
ade 2 orang budak bujang datang kedai nak tanya harga motor,
yang sorang tu memang saya kenal benar,
kawan en harry, mulutnya macam harrr/longkang la..
ade ke dia nampak saya terus cakap,
eh, ko mengandung lagi eh??
setahun berapa kali ko nak mengandung??
sape yang power ni??
pastu saya balas, kalau aku mengandung lagi pun ko nak kisah kenape??
ada aku mintak duit kau sara anak2 aku??**ok ini saya tambah dalam hati**
kehkehkeh, sibuk je hal orang kan!!

ok tu satu cerita, satu cerita lagi berlaku keesokan harinya iaitu semalam,
tengah saya enak membedal mamee yang harga 0.20 tu
ada kakak ni datang,
regular custemer saya, dah 3 tahun dia kenal saya,
dari saya belum kawen sampai sekarang,
dia datang je mesti cari saya, pastu cakap.. mak aih besarnya badan ko sekarang..
makan je tak berenti ko ni!!
pastu saya balas, minggu depan kan dah puasa kak,
makan kasi puas dulu la...hahahhaha
dia membebel, cakap ko muda lagi la, jaga perut jangan besar2 la
lepas tu saya cover lagi, saya cakap, perut kita besar sebab kita bersalin operate,,
pastu dia kata ape tau??
akak dulu pun bersalin operate jugak tapi perut akak kempis je..
terus saya diam, dan mendengar lagi bebelannya suruh berpantang itu ini..
katanya sayang dulu kecik comel je sekarang dah jadi tong dram!!
oh saya malu!! 


sekarang saya mencik tengok perut saya sendirik!!!
makan nona roguy agak2 ok tak eh??

2 ulasan:

puan nina berkata...

heee..perut nina pun buncit lagik.hehe.walaupun salah sendiri tak berpantang, tak berbengkung tapi tetap nak sentappp bila orang tegur.haha

myamyza berkata...

tu lah aii sentappp.. diam2 sudahlah..