Khamis, 9 Jun 2011

mari kite bermandi manda!

entri yang sedikit seksi
kat kampung cuaca  memang panas tak boleh blah
'panah hudoh ore jeteh kato'
bahang giler.. memang tak boleh duduk dalam rumah
kat luar pun tak ade angin tau!
abang long yang tak biasa panas tu(bajet duk negeri salji kan???)
memang tak boleh suaikan diri dalam keadaan yang macam tu
masuk keluar kereta la jawabnye, bukak econ bagi dia sejuk sikit
tapi mana tahan minyak kalau asik duk bukak econ je kan
dah lah petrol stesen sikit punye dekat!!
so saya rendam dia dalam besen yang berisi air

 alololo...
kiutnye abang long tersenyum simpul cenggitu
sukelah tu dapat main air!


 kak anis yang nemankan abang long
budak  perempuan ni sangat ganas okeh!

 yang ni pulak abang cik
anak kaklong saya
ramai2 anak sedara saya yang ni paling saya sayang
sbb dia senang disuruh
tak payah upah duit pulak tu, upah makan pon dah cukup katenye..
orangnye sedikit lurus bendul dan sukakan kanak2..
selalu kene buli jadi pengasuh kat sepupu2nye...
tapi dia tak kisah dan tak marah,
oh mulianye hati kamu bangcik!

 abang long dibesen kecik

 kak anis pulak dalam besen besar!





suke jer budak berdua ni main air tetengahari tu
anis sampai taknak naik
tapi kene pakse naik setelah dia berak dalam besen dia tu.. yekkkk
pastu sambung lagi...
abang long pulak naik sekejap pastu celup balik dalam tu
teringat kat air kolah yang sejuk bangat tu!
memang hilang kepanasan!

 



2 ulasan:

puan nina berkata...

cekcinye..

myamyza berkata...

emang cekci taw!!