Selasa, 7 Jun 2011

hari khamis bersamaan 02 jun 2011

saya balik kampung hari tu ada 2 hal penting yang perlu diselesaikan
yang terpenting sekali tu  nak cerita kat sini la
beri beri personal
yang kedua pulak sepupu kesayangan saya kawen..
sambil menyelam minum air la ...
bila lagi nak amik cuti lame2 sikit jumpe sanak sedare kan...
dah selesai urusan pertama penting tu kami ke pasar tani(pasar minggu)
tak ade snap gambar pong..
giler kau dukong anak kecik pastu nak menyenap sini sana
memang tak laaaa
dan habuan yang dapat selain kain baju adelah lenguh kaki
dan abang long demam teross balik pasar tani tu
dabel triple terus pakej dia!!
 
stylo x abang long?? (angkat2 kening)
 
tu la mak kau dah pesan tak payah bawak anak gi pasar tani kau degil..
fadan muke akuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!
abang long kalau demam perangainye memang bikin saya bertukar jadi tiger mommy..
kat sane cuace panas memang tak boleh blah
abang long nak tido atas dukong je kat pangkin bawah pokok rambutan
kalau bawak masuk dalam rumah
otometikli meraung dengan haibat sekali
bahu saye ni macam nak patah rasenye...
dan aku menjadik kurang sabar...
kene pukol bontot jugak dia tu.. 
pukul siskit je pong meraung macam kene dera ngan seterika
savooo je la!!
bersambungggggggggggggggggg


 




4 ulasan:

win@momyShaneQeisha berkata...

bila anak demam mmg stress sangat rasanya.tak sanggup rasanya bila melihat anak kesayangan demam

wahida berkata...

kesian abang long kena babab...

abang long cepat sihat tau!!

ummu muhammad berkata...

tembamnyeeee dieee....

myamyza berkata...

dah kurus sikit semenjak demam ni.. takmo susu sangat..