Rabu, 18 Mei 2011

rindunye pada saat ini!!

tak terluah..
layankan jea..
@ 2 bulan
bodyku maseh lagi cantik ye

@ 3 bulan
suami kate mase ni muke naik seri...
seri orang mengandung

@ 4 bulan
pestime pakai baju ngandung

@ 5 bulan
perut dah semakin memboyot

@ 6 bulan
lebih kurang dengan 5 bulan la

@ 7 bulan
beraya dikampung di terengganu..
baju raya warna biru sebenarnya,
tapi terlampau labuh
terpakse pakai warne hijau ni.. huhu

@ 8 bulan
abang long semakin kuat menendang
kadangkala 10 menet tak berhenti
tapi sekarang ni rindu pada tendangan dia dulu!

@ 9 bulan
eh abang long kat dalam tu...
dah nak keluar la tu
2 hari sebelum saya bercuti panjang kalau tak salah
besar kan perutku...
lemak degil banyak tu!

yang ni 2 hari sebelum sakit bersalin
ikut ma ke sawah dengan berjalan kaki
abang cik kecik tolong bawak pancing.
kekonon nak suruh cepat bersalin la jalan kaki jauh2...sudahnyeeee...hmmmm.
SEBELUM TU SAYA PEGI ROUND KB MALL SATU HARI...
tapi sakit bersalin tak jugak kunjung tibe..
saye memancing dapat 2 ekor ikan haruan tau!!
dan ikan2 itu selamat dimakan sewaktu berpantang!
keh keh keh...
2 tahun lagi insyaallah nak melalui lagi detik2 ini
kali ni jika diizinkan Allah nak dot dot dot zara pulak!!
ZIKRY DAH ADE...
hikhikhik


5 ulasan:

Be Simple Beb(BSB) - threeQ berkata...

as salam...best kan tengok balik gambar2 lama...

myamyza berkata...

salam.. memang bernostalgialah bsb... teringat balik dulu2..

lizz berkata...

sangat comel biler dah saratkan....

MrS. F!zA berkata...

hihihih..kita pon gitu gak..berjalan puas sebelum due..tp susah gak bersalinnya..hahaha tp cepatla sakitnya awl sehari..

myamyza berkata...

@ lizz comel tapi sembab sana sini

@mrs fiza.. kite hari yang ke-12 overdue baru bersalin.. seksanye la..