Khamis, 5 Mei 2011

peel belum mengandung sudah datang!!

aiyarkkk...
baru saya perasan
semenjak 2 menjak ni peel masa mengandung@ masa nak dara sudah mariii
yang pertama sekali.. 
dulu mase saya belum mengandung kalau nak period mesti nak makan asamm..
pelam muda la... tapi bila dah mengandung langsung tak nak..
tengok pun.... puyao..puyaoo...nehhi babuji..
tapi sekarang, loni, masa ni dah nak period kannn
nak pelam muda.. nak pelam mudaaa....
hari hari duk sebut pelam muda je.. ni pun dah
kecur air liur.. petang kan kene beli la ni..

yang keduanya... minyak wangi
dulu masa belum mengandung bermacam2 minyak wangi saya adaa..
.boleh buat koleksi...
kebanyakannya brand avon dan silky girlll...
tapi bila dah mengandung saya pakai minyak wangi ni sehingga
kandungan berusia 4 bulan rasanye..
lepas tu tak nak pakai lagi...
yang saya peliknya.. semua minyak wangi yang saya ade tu saya pegi buang
bukan ingat nak kasi orang ke ape ke kan...
entah kenape la peel perempuan mengandung ni buruk je ek??(saya la bukan korang)
aduhaiii.. sekarang saya menyesallll..
kene beli balik lagi minyak wangi sebab
dah berkeinginan berwangi-wangiannn...

yang ketiganya. mekap...
dan mekap2ku dulu menerima nasib seperti minyak wangi tersebut
dengan berus mekap, pelentik bulu mate ,maskara, berus bibir ,span bedak
semua laaa... cume ade segelintir lipstik saja yang bernasib baik
masih ade sampai sekarang...
huhu.. dan sekarang keinginan nak bermekap sudah datang lagi
nak santek2.. merah sana.. pink sini..silver sana..wihuuuuuu
nak kene beli balik semua2...
itu takpe laki den adooo
akan ko poww poket dia sampai keringgg.....
ha ha ha ha (gelak dengan jahat sekali)

tapi sekarang nak beli barang2 cenggini
kene fikir sejuta kali dulu
bam lom mesti didahulukan
dah siap beli susu pampers dia semua yang lebih tu
barulah untuk mommy...
tengok betape mommy pentingkan bam lom
betape mommy sayangkan bam lom
nanti bam lom kalau bace blog mommy satu hari nanti
mommy harap bam lom ingatlah susah payah
mommy dan daddy untuk menbesarkan bam lom
paling penting dan bam lom harus set
jangan sesekali menjadi anak yang derhaka!!!!tau..
eh dah lari daru tajuk

lariksssss...







2 ulasan:

ummu muhammad berkata...

itulah hati seorang ibu kan myza..sanggup lepaskan semua keinginan asalkan anak cukup ;)

mudah2an bam lom jadi muslim hebat yang tarik mommy daddy masuk syurga! ;)

myamyza berkata...

betul tu.. mudah2han ALLAH meredhoi kite semua ye ummu..

aminn.. aminn.. aminnn